На вихідних «мовомарафонцям» пропонують подивитися кіно

На День Незалежності стартував "Мовомарафон-25". Учасники цього проекту протягом 25 днів отримуватимуть завдання, які допоможуть їм краще оволодіти українською мовою.

Чудову нагоду зробити свою мову незалежною всім охочим запропонувала ініціатива "Переходь на українську". Анкету заповнило близько 5 тисяч учасників з 28 країн світу, третина з них - кияни. Кожні два-три дні вони отримуватимуть тематичний лист з завданнями і порадами, а також посиланнями на всілякі корисні ресурси.

- Наша акція в першу чергу для тих, хто хотів би використовувати українську більше, це формат «Лагідний» або повністю перейти на неї, тобто «з повним зануренням», - розповіла координатор "Мовомарафону" Ярина Чорногуз. - Більша її частина проходитиме онлайн, ми хочемо, щоб люди з різних регіонів країни ділилися між собою своїм досвідом. Крім того, влаштуємо в Києві зустрічі, які відбуватимуться в розважальному форматі: з квестами, майстер-класами і переглядом фільмів. До них долучатимуться і сучасні українські митці, зокрема Сашко Лірник і Богдана Матіяш.

Перше завдання, яке надійшло 24 серпня, - привітати з незалежністю України та поділитися своїми враженнями від початку "Мовомарафону". А також розказати про свою особисту мотивацію спілкуватися українською. 

 - Зараз останні вихідні літа, тож ми запропонували нашим учасникам відпочити з українською і подивитися гарне кіно, а потім написати свій відгук, - поділилася Ярина Чорногуз.

На вибір є дев’ять картин: «Поводир, або квіти мають очі», «Нескорений», «Трубач», «Брати. Остання сповідь», «Синевир», «Іван Сила», «Тіні незабутих предків», «Прикольна казка», «Київський торт».

Для спілкування і обміну вражень мовомарафонців в Фейсбуку зробили групу, а вже на початку вересня обіцяють влаштувати першу зустріч. Це буде вікторина, на яку зроблять окрему реєстрацію.

І хоч акція вже триває, до неї можна приєднатися, зареєструвавшись на сайті.  По завершенню учасники отримають листівки, а найактивнішим, хто буде ділитися своїми успіхами у соціальних мережах з хештегом #Мовомарафон, підготували футболки з логотипом "Мовомарафону" та подарунки від партнерів-видавництв.