Киянам пропонують обирати нові назви станцій кільцевої електрички

Голосування триватиме до 12 лютого. Колаж: Наталія Слінкіна
Голосування триватиме до 12 лютого. Колаж: Наталія Слінкіна

Старі та вже не актуальні назви платформ планують замінити на зрозумілі кожному мешканцю столиці найменування.

Восени минулого року в Укрзалізниці запропонували перейменувати вісім станцій кільцевої електрички у столиці. У компанії аргументували це тим, що це полегшить навігацію історичними районами Києва та позбавить транспортну карту міста від застарілих назв радянського періоду.

Наприклад, станцію «Зеніт» пропонують перейменувати на «Куренівську», а станцію «Північна платформа станції Київ-Пасажирський» — на просту назву «Вокзальна».

Пропозиція вже пройшла два етапи. На першому — компанія разом зі столичними урбаністами, істориками та членами комісії Київради з перейменування обирали варіанти для заміни старих назв станцій кільцевої електрички на нові.

На другому етапі — депутати Київради затвердили нові назви. І сьогодні, 31 січня, розпочався останній, третій, етап, де за перейменування голосуватимуть кияни.

Віддати свій голос за нову назву можна у «Київ Цифровому» до 12 лютого в розділі «Опитування».

Серед запропонованих варіантів:

  • Рубежівський — на парк Нивки або Берестейська;
  • Зеніт — на Куренівську;
  • Троєщина — на Воскресенку;
  • Троєщина-2 — на Райдужний;
  • Київ-Дніпровський — на Микільську Слобідку;
  • Київська-Русанівка — на Русанівку;
  • Лівий Берег — на Березняки;
  • Північна платформа станції Київ-Пасажирський — на Вокзальну;
  • Вишгородська — на Пріорку.
Скрін з голосування в «Київ Цифровому»

Прессекретар «Укрзалізниці» Олександр Шевченко нашому виданню уточнює: змінюється не лише найменування, а й в цілому станції.

«Для нас було важливо спочатку привести назви станції до ладу. Не можна перейменовувати станції, які або в аварійному стані, або зі старими смітниками та без освітлення. Тому ми зробили косметичний ремонт, запустили нові та інклюзивні потяги, що мають комфортні умови для пасажирів всередині. Відтак змінюється не лише форма, а й зміст» — говорить він.

Нагадаємо, в серпні минулого року всі поїзди київської кільцевої електрички оновили. Новий рухомий склад призначений для зручного перевезення пасажирів з дітьми, людей з інвалідністю, велосипедистів, має зручні оновлені сидіння.

Даша ГРИШИНА, «Вечірній Київ»