Київенерго перевело киян на прямий формат розрахунків

Починаючи з липня 2016 р. платіжки за гарячу воду та опалення всі побутові клієнти КИЇВЕНЕРГО отримують безпосередньо від енергопостачальної компанії. Таким чином, кияни, чиїм виконавцем послуг з опалення та гарячого водопостачання є КИЇВЕНЕРГО, переведені на прямий формат розрахунків «клієнт – енергопостачальник» за аналогією з роботою європейських теплових операторів. Про це повідомили в прес-службі компанії.

- Адаптація платіжок від столичної енергокомпанії до європейського формату – це лише один з етапів переходу КИЇВЕНЕРГО на пряму взаємодію з клієнтами. Нагадаємо, в липні 2014 р. у зв'язку зі змінами законодавчого поля всі теплопостачальні компанії, і в тому числі КИЇВЕНЕРГО, стали виконавцями послуг із централізованого опалення та гарячого водопостачання для населення, внаслідок чого виникла необхідність сформувати власну клієнтську базу та здійснити перехід до прямих розрахунків з клієнтами. Раніше рахунки за опалення та гаряче водопостачання у Києві формувалися й поширювалися комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (ГІОЦ), - пояснили в прес-службі.

Створення власної клієнтської бази для КИЇВЕНЕРГО означає насамперед підвищення якості управління клієнтськими сервісами та контролю коректності нарахувань.

Слід зазначити, що під час передачі даних з ГІОЦ до КИЇВЕНЕРГО у частини клієнтів були виявлені розбіжності у попередніх періодах між фактичним та оплаченим споживанням послуг з опалення та гарячого водопостачання. Ці клієнти отримали платіжки з відкоригованими сумами.

Основні причини перерахунків:

  • Уточнення показань хоча б одним власником індивідуального лічильника після того, як розрахунок для всіх мешканців будинку було проведено за показаннями загальнобудинкового лічильника. У цьому випадку компанія повинна провести перерозподіл показань для всіх мешканців.
  • Некоректні показання будинкового приладу обліку в попередніх розрахункових періодах.
  • Виявлення індивідуального опалення в одній із квартир багатоповерхового будинку, що спричиняє необхідність перерахувань для всього будинку.

Куди звертатися з питаннями щодо відкоригованих сум до сплати, дізнавайтеся на сайті для клієнтів КИЇВЕНЕРГО.

Нагадаємо, що у Києві запрацював антикризовий штаб з підготовки до зими.