Обіймашки за кілометри: Укрзалізниця запускає програму лояльності для пасажирів

Чимало людей обирають подорожі з Укрзалізницею. Фото: Борис Корпусенко
Чимало людей обирають подорожі з Укрзалізницею. Фото: Борис Корпусенко

За подорожі залізницею обіцяють приємні подарунки.

Для тих, хто регулярно обирає саме залізницю для своїх подорожей, започаткували програму «Залізні друзі»: кожен кілометр подорожі перетвориться на «обіймашки» від Укрзалізниці, які можна накопичувати та отримувати за це приємні подарунки.

У період з 12 січня по 31 березня 2023 року включно за свої перші 10 тисяч «обіймашок» пасажири отримають гарантовані подарунки від партнера першого етапу винагород — компанії Mastercard!

Перелік партнерів, бонусів та подарунків розширюватиметься поступово, про що Укрзалізниця сповіщатиме «Залізних друзів».

Крім того, програма лояльності, учасником якої може стати кожен зареєстрований користувач мобільного застосунку Укрзалізниці, фіксуватиме й особисті рекорди залізничних мандрівників.

Кожен зареєстрований користувач мобільного застосунку Укрзалізниці автоматично стає учасником.

Обіймашки генеруються автоматично щоразу, коли подорожуєте залізницею та використовуєте квитки, придбані у мобільному застосунку. В рахунок йдуть квитки всіх пасажирів, які куплено через профіль.

  • за кожен 1 км подорожі у вагоні плацкарт або 2 класі регіональних поїздів — нараховується 1 обіймашка,
  • за кожен 1 км подорожі у вагоні купе, міжнародному RIC, або 2-м класом «Інтерсіті+» або 1 класі регіональних поїздів — нараховується 2 обіймашки,
  • за кожен 1 км подорожі у вагоні СВ, або 1-м класом «Інтерсіті+» — нараховується 3 обіймашки.

За квитки, які повертаються, обіймашки не нараховуються. Також вони не нараховуються за подорожі поїздами формування НЕ Укрзалізниці.

Повні умови програми, застосунок Укрзалізниці можна завантажити тут.

У серпні минулого року Укрзалізниця запустила власний мобільний застосунок для продажу квитків та інформування пасажирів. Відтоді його встановили понад 430 тисяч пасажирів, які придбали 800 тисяч квитків.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»