ДТЕК просить киян не «обривати» телефони гарячих ліній під час повітряної тривоги

Краще передавати дані через електронну пошту. Фото: Борис Корпусенко
Краще передавати дані через електронну пошту. Фото: Борис Корпусенко

Повідомити про відсутність електроенергії можна кількома альтернативними способами.

Сьогодні вранці росіяни масово атакували Україну ракетами. Через це 40% споживачів столиці залишилися без світла. Це пов’язано із заходами безпеки, що вживають енергетиками під час повітряної тривоги. Водночас через ці екстрені вимкнення кияни починають обривати телефони гарячих ліній ДТЕК Київські електромережі.

«Під час екстрених відключень кількість дзвінків до контакт-центру зростає у 6-10 разів. А якщо при цьому ще й лунає повітряна тривога, і наші співробітники йдуть у бомбосховище, час очікування на лінії зростає», — наголошують у ДТЕК Київські електромережі.

Енергетики просять киян не телефонувати, а повідомити про проблему чи дізнатися актуальну інформацію за допомогою зручних онлайн-каналів: електронну пошту чи сторінки у Фейсбук. При чому, те, що така комунікація дійсно дієва, може переконатися кожен — сторінка «жива».

ДТЕК просить звертатися до компанії через сторінку соцмережах

До слова, директор Сергій Коваленко, директор енергопостачальної компанії YASNO теж звернувся з таким проханням до українців.

Вчора увечері Сергій Коваленко підбадьорив мешканців столиці, що ситуація в енергосистемі Києва стабілізується. Відключення стають більш прогнозованими, завдяки неймовірній роботі енергетиків.

Питання, що стосуються графіків відключень електроенергії та аварійних ситуацій, що впливають на постачання електроенергії, опрацьовуватимуть в рамках міського антикризового штабу, що працює 24/7.

Головне завдання — формувати окремі ефективні рішення в питанні обмеження електроенергії, більш рівномірних та справедливих графіків.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»