Минулого тижня столичним метро скористалось понад 4 мільйони пасажирів

Київське метро — надйіний перевізник у воєнний час. Фото: Олексій Самсонов
Київське метро — надйіний перевізник у воєнний час. Фото: Олексій Самсонов

Попри складні економічні реалії, метрополітен у столиці постійно ремонтують та оновлюють.

Київське метро — не лише перевозить пасажирів, а й є надійним укриттям у час тривог та обстрілів, де мільйони людей рятують життя.

Щодо перевезень, то цей вид транспорту стає все більш популярним, особливо зважаючи на те, що електричний наземний транспорт — трамваї та тролейбуси через брак електрики нині замінили на автобуси.

Швидко, зручно і безпечно — це все переваги столичного метрополітену. Тож ним користується все більше людей.

Минулого тижня у метро проїхали понад 4 мільйони пасажирів, із них 930 тисяч — за документами пільгового проїзду. Про це інформує КП «Київський метрополітен».

Також із 19 до 26 грудня проведено необхідні планові ремонтні роботи. Зокрема, замінено 38 шпал, 18 напівшпалків та 200 метрів рейки. На станціях «Дружби народів» та «Шулявська» тривають почергові капітальні ремонти ескалаторів.

Продовжується заміна турнікетів на станції «Палац спорту». Всі роботи проходять у нічну зміну, тому для пасажирів станція працює у звичайному режимі. Встановити та налагодити нове обладнання планують до 29 грудня.

Нагадаємо, що з 20 грудня відновили роботу станції «Хрещатик» та «Майдан Незалежності», а також пересадний вузол між ними.

Інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилин, у час між піковими годинами — 8-10 хвилин. Детальна інформація про графік роботи метрополітену за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.

Під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється, а підземні станції працюють як укриття цілодобово.

Прохід на станцію в комендантську годину (із 23:00 до 05:00) під час повітряної тривоги такий:

  • при вході в метрополітен як укриття обов’язково необхідно мати документ — посвідчення особи;
  • прохід на станції для укриття забезпечують правоохоронці. Контакт поліції розміщено біля входу. Також для виклику чергового можна скористатися дзвоником біля вхідних дверей;
  • уночі працює той же вестибюль, що й у денну зміну.

Цікаві факти про роботу Київського метрополітену: цьогоріч минає 62 роки з часу відкриття перших станцій. За 62 роки роботи Київського метрополітену ми отримали один із найважчих та найсерйозніших викликів. Війна змінила нас усіх, але не змінила найголовніше — людяність, доброту та мужність. 363 працівники Київського метрополітену несуть службу в лавах Збройних сил України та стоять на захисті нашої Батьківщини, боронять її Незалежність

Ольга СКОТНІКОВА, «Вечірній Київ»