У ЦКС розповіли, як у Києві працюють сервісні центри під час відключення світла та повітряної тривоги

Фахівці допомагають оперативно вирішувати житлово-комунальні питання. Фото: Борис Корпусенко
Фахівці допомагають оперативно вирішувати житлово-комунальні питання. Фото: Борис Корпусенко

Попри складну ситуацію в країні, пов’язану, зокрема, з аварійними та екстреними вимкненнями електроенергії, фахівці районних сервісних продовжують працювати зі споживачами, допомагаючи оперативно вирішити накопичені житлово-комунальні питання.

Під час відключення електропостачання, фахівці сервісних центрів працюють зі споживачами у форматі усного спілкування:

— надають консультації та роз’яснення,

— приймають звернення та документи для перерахунків, укладання договорів на послуги та реструктуризацію заборгованості,

— оформлюють заявки на повірку, заміну, опломбування та розпломбування вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників),

— приймають показання лічильників.

Під час повітряної тривоги усі сервісні центри дотримуються заходів з безпеки та призупиняють роботу, працівники поінформовані про найближчі укриття і обов’язково мають підказати відвідувачам найкоротший шлях до них.

Відновлення роботи сервісного центру відбувається через 10-20 хвилин після скасування повітряної тривоги. Споживачі, які були записані на особистий прийом до фахівця сервісного центру через електронну чергу, але в зв’язку із зазначеними вище причинами не змогли отримати своєчасно консультацію, будуть прийняті позачергово у інший зручний для них час. Записатися до електронної черги можна за телефоном (044) 247-40-40 або самостійно за посиланням.

Письмові звернення та показання вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників) можна залишати в скриньках, розташованих на вході до сервісних центрів «Центру комунального сервісу» (зовні). Фахівці опрацюють інформацію та зроблять усе необхідне, щоб кожне питання було вирішене та повідомлять про результат.

Адреси сервісних центрів:

  • просп. Науки, 11 (Голосіївський р-н);
  • вул. К. Заслонова, 22 (Дарницький р-н);
  • вул. Радунська, 18 (Деснянський р-н);
  • вул. Миропільска, 13-А (Дніпровський р-н);
  • просп. В. Івасюка, 57 (Оболонський р-н);
  • вул. Ф. Максименка, 16 (Оболонський р-н);
  • Кловський узвіз, 24 (Печерський р-н);
  • просп. Г. Гонгадзе, 20-Е (Подільський р-н);
  • б-р Академіка Вернадського, 63-А (Святошинський р-н);
  • вул. Я. Коласа, 15-Б (Святошинський р-н);
  • вул. М. Донця, 21Б (Солом’янський р-н);
  • вул. О. Довженка, 10 (Шевченківський р-н).

Питання можна також вирішити через дистанційні канали обслуговування — Skype, Telegram, месенджер у Facebook, зворотний зв’язок на сайті ЦКС та інші, які працюють у штатному режимі. Киянам рекомендуємо користуватися ними як найбезпечнішими, надійними та зручними способами розв’язання питань в умовах введеного воєнного стану в Україні.

Сервіс з оплати за комунальні послуги через кабінет ЦКС розширили для мешканців Київщини. Жителі Києва та Київської області можуть додавати в особистому кабінеті сайту КК «Центр комунального сервісу» об’єкти, що розташовані в Київській області, а також швидко і зручно сплачувати рахунки за отримані житлово-комунальні послуги.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»