Три кроки, щоб дізнатися чому нема світла: у ДТЕК надали роз’яснення киянам

Світло у вікні. Фото: Борис Корпусенко
Світло у вікні. Фото: Борис Корпусенко

Причиною відсутності світла можуть бути не тільки нові графіки відключень електроенергії.

Чимало киян нарікають, що у їхніх будинках непрогнозовано зникає світло. З з 9 грудня компанія ДТЕК Київські електромережі запровадила оновлені графіки стабілізаційних відключень. Проте причин відсутності електроенергії можу бути декілька.

«Щоб дізнатися, чому у вас вдома немає світла й, за необхідності, зробити аварійну заявку, потрібно виконати три кроки», — пояснили у ДТЕК.

  1. Перевірити на сайті, чи є на поточний момент за вашою адресою вже зареєстровані аварійні, стабілізаційні або екстрені відключення.
  2. Якщо відключень нема, зверніться до свого ОСББ, ЖБК чи УК, щоб вони перевірили внутрішньобудинкові мережі.
  3. Якщо з внутрішньобудинковими мережами все в порядку, ОСББ, ЖБК чи УК мають звернутися до ДТЕК із заявкою. Енергетики все перевірять та відремонтують.
Інфографіка ДТЕК Київські електромережі

Важливо пам’ятати. Після того, як з’явилось світло з’явилося після відключення, електроприлади потрібно вмикати по черзі. Це допоможе уникнути аварій через перевантаження електромереж та зберегти світло у вашому та сусідніх будинках.

За розпорядженням КМДА ще в понад 400 будинках самостійно відключатимуть світло балансоутримувачі — енергетики ЖБК та УК. Це допоможе зменшити час та тривалість відключень для всіх киян, оскільки навантаження буде розподілятись на все місто.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»