Вплив транспортної політики КМДА на забруднення Києва

Вплив транспортної політики КМДА на забруднення Києва

3 серпня 2016 року в Українському кризовому медіа-центрі відбулась відкрита дискусія, темою якої є аналіз ситуації із забруднення повітря та розроблення спільного плану дій для екологічного майбутнього міста Києва.

Учасники дискусії: представники неурядових організацій, міські активісти та активісти кліматичного руху, експерти в галузі управління містом, представник КМДА в особі директора Департаменту транспортної інфраструктури Сергія Майзеля.

На даний момент, КМДА та Департаментом транспортної інфраструктури розроблена та подана на юридичне погодження нова «Транспортна політика столиці», яка буде частиною «Стратегії розвитку м.Києва 2025».

 «Транспортна політика» або «Політика сталої міської мобільності» - це той транспортний вектор, по якому повинно розвиватися місто в напрямку створення комфорту для його мешканців; розвиток велосипедного та пішохідного руху, пріоритету екологічних автомобілів; зручна транспортна модель громадського транспорту, міська навігація; сприяння збереженню простору та популяризація здорового способу життя, сприятливий екологічний стан.

Столична влада налаштована керуватися не просто впровадженням  цілей, а постановкою та виконанням SMART – цілей, знесенням персональної  відповідальності за виконання.

Наразі втілюється спільний проект з Європейським інвестиційним банком в розрізі розвитку  «Безпеки руху у великих містах». Триває співпраця зі «Світовим банком», рекомендації якого втілюються в життя: розвиток наземних магістральних маршрутів; оголошено тендери: на закупівлю нового рухомого складу з низьким рівнем підлоги та на проектні роботи з розробки транспортних коридорів в концепції розвитку BRT( напрямок Чоколівка – Троєщина); розвиток напрямку TRAM –TRAIN( Троєщина – Березняки – Караваєві Дачі); розвиток пішохідного Подолу; розроблено та впроваджується концепції паркувального простору столиці; створюється велосипедна інфраструктура: вело доріжки,  нові велопарковки та велохаби.

В пріоритеті міської влади є :

  • Пішохід
  • Велосипедист
  • Громадський транспорт
  • Машина, що їде
  • Машина, що стоїть

- Нам вкрай необхідно впровадити «Нову транспортну політику», яка стане в подальшому основою запоруки створення «міста для людей», дасть змогу створити та зберегти простір для пішоходів, велосипедистів, маломобільних груп та громадського транспорту, не ускладнюючи транспортний трафік, - зазначив директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Майзель, - впевнений, що разом ми зробимо наше місто зручним та комфортним! Запрошую всіх до співпраці. Ваші ініціативи корисні та прикладні!

Нагадаємо, "Вечірка"  повідомляла про те, що робить міська влада, щоб киянам дихалося легше.