У Святошинському районі відкрили новий канал для скарг та запитань

Ілюстративне фото Бориса Корпусенка
Ілюстративне фото Бориса Корпусенка

У Святошинському районі для зручності мешканців відкрили ще один канал комунікації влади та громади.

Завдяки чат-боту святошинці зможуть запитувати, подавати скарги або дізнаватися необхідну інформацію в зручний спосіб.

Telegram-бот, який створений для комфорту мешканців, називається «In.Святошино».

Жителів району закликають повідомляти в цьому телеграм-каналі про випадки, коли не впустили обігрітися або відмовили в зарядці техніки, чи в закладі відсутня аптечка.

Також можна повідомити, якщо на карті не змогли скористатися електронною мапою пунктів і знайти найближчий від свого помешкання. За допомогою телеграм-боту святошинці зможуть отримати підказку.

Для активації боту- переходьте за посиланням https://t.me/InSvyatoshyn_botабо вводьте @InSvyatoshyn_bot в пошуку в Телеграмі.

Інтерфейс нового районного каналу

«Вечірній Київ» повідомляв, що у застосунку «Дія» доступна перевірка нотаріальних документів.

А Національний банк України разом із системно важливими банками впроваджує план для безперервної роботи банківської системи на випадок ситуації з тотальним відключенням електроенергії через дії ворога. Визначений перелік 760 чергових відділень, розташованих у Києві та у 275 населених пунктах 22 областей, які надаватимуть клієнтам фінансові послуги навіть в умовах тривалої відсутності енергопостачання. Які банківські відділення і де саме працюють, можна подивитися на інтерактивній мапі.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»