Як бізнес може допомагати українцям і державі: на прикладі благодійних проєктів NOVUS

Вже понад вісім місяців мережа NOVUS реалізовує свою благодійну програму
Вже понад вісім місяців мережа NOVUS реалізовує свою благодійну програму

Спільними зусиллями NOVUS уже передав 300 000 продуктових наборів на суму більш як 60 мільйонів гривень людям, для яких це життєво важливо.

Литовська мережа продовжує свою роботу, забезпечуючи тисячі працівників робочими місцями. Таким чином компанія не тільки дбає, щоб українці завжди мали змогу купити якісні і свіжі продукти, але й економіка держави витримала цей нелегкий час. Проте в NOVUS не обмежуються цією допомогою. Важливою віхою роботи мережі є благодійність.

Вже понад вісім місяців мережа NOVUS реалізовує свою благодійну програму на підтримку українців, що найбільше страждають під час війни.

Які ініціативи вже реалізував NOVUS та як компанії вдається охопити різні напрямки допомоги — дізнавайтесь у матеріалі.

ПРОДУКТОВІ НАБОРИ ДЛЯ УКРАЇНЦІВ

Від повномасштабного нападу Росії постраждали тисячі українців. Хтось втратив дах над головою або ж змушений був шукати прихисток у більш безпечних регіонах, а хтось опинився у фінансовій скруті. І щодня українців, які потребують допомоги, стає більше.

Тому у NOVUS вирішили скористатись власними ресурсами, аби незахищені верстви населення, зокрема люди похилого віку та діти, а також люди з інвалідністю й ті, чиї домівки зруйновані через ворожі снаряди, не голодували. Для них NOVUS разом із заснованим компанією литовським фондом Food for Ukraine відправляють комплекти продуктів.

«Щодня крок за кроком ми розвиваємо нашу благодійну місію. Так, не варто приховувати, з кожним місяцем робити це все важче, адже ресурси не нескінченні» — розповідає генеральний директор мережі Марк Петкевич.

Саме тому компанія створила фонд Food for Ukraine та об’єднала європейський бізнес і небайдужих литовців, які хочуть зробити свій вклад у допомогу українцям. Спільними зусиллями NOVUS уже передав 300 000 продуктових наборів на суму більш як 60 мільйонів гривень людям, для яких це життєво важливо.

У компанії не приховують: збирати кошти на благодійність стає дедалі складніше. Проте NOVUS продовжує робити свою добру справу в прагненні допомогти ще тисячам українців.

«Складнощі йдуть паралельно з результатом, і в той час, коли ми бачимо досягнення, вкотре переконуємось, що воно того варте. У цей важкий для країни період неможливо просто споглядати і співчувати. Потрібно конкретно діяти, підставляти плече допомоги тим, хто в найбільшій скруті, шукати і об’єднуватись з однодумцями, яким також важлива доля держави», — прокоментував Марк Петкевич.

ПІДГОТОВКА ДО ЗИМИ

Допомагає компанія і непродовольчими товарами. Зокрема спільно з партнерами NOVUS закуповує для українців ковдри, щоб у цю складну зиму, що вже майже на порозі, більше людей були у теплі.

«Ми традиційно фокусуємось на фундаментальних речах, допомозі, без якої неможливо. Донині першочерговим було забезпечення людей їжею. Але наразі ми розуміємо, що ця зима буде складною. І, крім продуктів, вкрай необхідне тепло. Насамперед важливо зігріти дітей.

Тому разом с партнерами — Конфедерацією промисловців Литви — попіклувались про теплі ковдри і придбали понад 1150 штук. Наразі ця велика партія зібрана і готується до відправки. Тож незабаром вони будуть доставлені в Україну. Віримо, що ця допомога неодмінно стане у пригоді тим, хто дуже її потребує», — розповідає PR менеджерка NOVUS Кристина Івченко.

ВСЕБІЧНА ДОПОМОГА ДІТЯМ

Окрім продуктової допомоги, NOVUS організовує «смачні заходи» та інтерактивні майстер-класи для малечі, що переїхала із зон бойових дій, а також дітей наших захисників. Адже, на думку компанії, вкрай важливо творити добрі спогади, яких наразі діткам так бракує.

Малеча дуже чекає на ці моменти спілкування, солодощі, для них це наче віконце у світ, де все добре і спокійно. Там, де вони нарешті можуть просто бути дітьми з нормальним дитинством, а не дітьми війни. Важливо працювати з малечею не тільки у направленні продовольчої допомоги, а ще й дарувати радісні емоції, яких їм не вистачає, — розповідає HR-директорка мережі Юлія Назарець.

Та розважальні заходи — це не єдина благодійна ініціатива, що вже встигла ощасливити малечу. Мережа NOVUS забезпечила канцтоварами понад 1500 діток перед початком навчального року. До цього процесу компанія готувалась та зробила усе, щоб кожен маленький школярик вийшов із набором, що буде надихати його здобувати освіту та пізнавати цей світ.

Допомогу отримали маленькі переселенці, діти з особливими потребами, а також сироти й школярі з малозабезпечених сімей. І їхня радість — найкраща нагорода для благодійників.

ПОРЯТУНОК ЖИТТІВ ТА БЕЗПЛАТНІ ОБСТЕЖЕННЯ

Дбає компанія і про здоров’я дітей, адже переконана: саме вони є нашим майбутнім! У рамках цієї ініціативи NOVUS став офіційним партнером проєкту «Велике маленьке серце».

Тільки задумайтесь: спільно з відвідувачами супермаркетів мережі вдалось зібрати понад 1,3 мільйона гривень! Цю чималу суму компанія витратила на закупівлю 5 сучасних моніторів, які контролюють показники життєдіяльності пацієнта, та 2 шприцеві насоси для реанімації. Обладнання вже стоїть в Інституті серцево-судинної хірургії імені Амосова та рятує життя.

А у Всесвітній день серця, що відзначають 29 вересня, для маленьких українців влаштували важливу акцію. Мережа NOVUS разом з Інститутом серцево-судинної хірургії імені Амосова та благодійним фондом «Твоя опора» запросила дітей пільгових категорій до безкоштовного обстеження.

Крім цього, у рамках ініціативи «Велике маленьке серце» компанія збирає кошти на лікування діток, які мають вроджені вади серця. З вересня кожен небайдужий українець може долучитись до збору, придбавши у мережі супермаркетів магніт чи наліпку із зображенням серця. А NOVUS автоматично перерахує кошти на порятунок важкохворої малечі.

Щоб долучитись до акції, придбайте магніти чи наліпки на касах NOVUS.

NOVUS впровадив чимало важливих ініціатив, що вже допомогли тисячам українців. Та компанія не має наміру зупинятись, адже допомога людям у час війни — це те, чим живе кожен працівник цієї мережі супермаркетів.

«Тільки той бізнес, який пройшов весь шлях разом з українцями, проявив себе у нелегкі часи, матиме місце на існування після перемоги і непідробну прихильність людей. Це наша мета — бути корисними тут і зараз заради майбутнього», — підсумував генеральний директор мережі Марк Петкевич.

Леонід РУДЕНКО