Невідкладний ремонт: у Києві відновлюють покриття на мосту через Десенку

Наразі ремонт покриття мосту через річку Десенка, що є складовою Північного мостового переходу через Дніпро, у розпалі.
Тут з обох сторін шляховики зняли асфальтове покриття й стару гідроізоляцію до самої основи мосту — бетону. Робота кипить й у вихідні дні. Адже полагодити споруду обіцяють до 26 листопада. Тому транспорт пропускають лише по двох смугах в обох напрямках.
«Для попередження автомобілістів з обох сторін мосту встановили знаки обмеження швидкості до 40 кілометрів на годину», — коментує «Вечірньому Києву» в.о. начальника підприємства «Київавтошляхміст» КК «Київавтодор» Богдан Кобернюк.
За його словами, дорожники потурбувалися, щоб проїзд для транспорту під час ремонту був повністю безпечним. І просять киян з розумінням поставитися до тимчасових незручностей. Запевняють: відкладати роботи — не могли.
«Ремонт розпочали, насамперед тому, щоби забезпечити безпеку руху. Й нині проводимо протиаварійні відновлювальні роботи — замінюємо захисний шар бетону плити мостового полотна», — повідомив Кобернюк.
Також, за його словами, на мості повністю замінять гідроізоляційне покриття, яке захищає бетонну основу від вологи та корозії під час перепаду температур взимку та навантажень від автотранспорту.
«Тут буде також нове асфальтобетонне покриття на проїзній частині. Роботи виконуватимуться на всій довжині мосту, в обох напрямках. Ширина кожної ремонтної карти складає 5 метрів, а це 1,5 смуги руху. Роботи, які наразі виконують, є складними та потребують використання сучасних матеріалів та техніки», — інформує начальник «Київавтошляхмосту».
Він підтвердив, що на об’єкті працює ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура», яке виграло тендер.
«За результатами проведеної процедури закупівлі, оприлюдненій в електронній системі закупівель, Київавтошляхміст уклав договір з цією організацією. Саме цю пропозицію визначили як найбільш вигідну», — пояснив Богдан Кобернюк.
На запитання про Північний міст, який візуально також в не дуже доброму стані, Богдан Кобернюк відповів, що він дійсно потребує ремонту, але це значний фронт робіт:
«Все залежатиме від фінансування, яке передбачити в умовах воєнного стану доволі складно».
Відомо, що за кількістю дорожньо-транспортних пригод Північний мостовий перехід залишається найбільш напруженою ділянкою Києва.
До слова. Довжина мосту через Десенку складає 732 метри. Він входить до побудованого у 1976 році Північного (раніше — Московського) мостового переходу, який визнаний пам’яткою архітектури. Його спроєктувала інженерна група у складі Георгія Фукса, Бориса Гребеня, Євгена Левицького, Бориса Романенка, а архітектор Олександр Добровольський працював над проєктом пілона мосту, за свідченнями інженерів, безплатно.
«Вечірній Київ» повідомив, що сьогодні вночі перекриють рух на вулиці Щербаківського.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»