Графік відключень світла надає чат-бот ДТЕК Київські електромережі

Центральні області збільшили енергоспоживання. Фото: ДТЕК
Центральні області збільшили енергоспоживання. Фото: ДТЕК

Укренерго попереджає про відключення світла для стабілізації мереж саме зараз.

В Києві та Київській, Чернігівській, Черкаській, Житомирській областях вводиться тимчасове контрольоване обмеження споживання електроенергії, повідомляє «Укренерго».

Енергетики кажуть, що це допоможе знизити навантаження на мережі та дасть їм час для ремонту пошкодженого терористичними атаками обладнання

Про конкретні відключення саме у вас, можна дізнатись в чат-бот ДТЕК Київські Електромережі.

Цей сервіс діє у месенджерах Viber та Telegram та працює у режимі 24/7.

Для роботи з сервісом підійде будь-який смартфон, під’єднаний до інтернету. За допомогою чат-боту клієнти можуть звернутися до компанії із запитом, отримати послугу або довідкову інформацію.

З цим додатком не потрібно очікувати, адже усе відбувається в режимі онлайн.

Чат-бот працює вже два роки.

«За його допомогою отримали майже 200 тисяч запитів. А постійними зареєстрованими користувачами сервісу стали понад 17 тисяч клієнтів», — зазначив Денис Бондар, генеральний директор ДТЕК Київські електромережі.

Чат-бот ДТЕК Київські електромережі

Наразі за допомогою чат-боту ДТЕК Київські електромережі в Viber та Telegram можна:

— передати покази лічильника;

— залишити звернення про аварійну ситуацію;

— залишити звернення про факт крадіжки електроенергії;

— подати заявку на роботи з приладами обліку (електролічильниками);

— отримати відповіді на найбільш поширені запитання;

— отримати інформацію про причини відсутності електроенергії;

Для того, щоб почати користуватися послугами чат-боту необхідно:

— у пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Київські електромережі» або відсканувати QR-код що зазначений вище;

— вказати номер особового рахунку;

— слідуючи підказкам меню, що випадає, отримати або передати необхідну інформацію.

Кому і коли відключать електроенергію можна дізнатись у чат-боті від «Ясно»,

Ольга СКОТНІКОВА, «Вечірній Київ»