Херсонський театр презентує у Києві виставу про окупацію

В основі постановки — реальні події. Фото з репетиції.
В основі постановки — реальні події. Фото з репетиції.

14 та 16 жовтня у столиці зіграють прем’єру Херсонського театру імені Миколи Куліша «Лишатися (не) можна…».

Через окупацію генеральний директор-художній керівник театру Куліша, народний артист України Олександр Книга та актори були змушені полишити свої рідні домівки, друзів, рідних та свій театр.

У новій постановці режисера Євгенія Резніченка актори поділять з глядачами тим, що пережили. «Лишатися (не) можна…» — це документальна вистава про херсонців, дім яких окупували рашисти. Вона створена на основі свідчень акторів. Сумні та смішні, щемливі та надихаючі, сповнені різними почуттями історії людей, які на власні очі бачили, що таке окупація.

Це вистава про український Херсон, про його спротив, про людей, що поїхали та тих, хто не зміг цього зробити. У постановці задіяні сім акторів, більшість з них — з Херсонського театру імені Куліша, яким вдалося навесні виїхати з окупації. Подружжя Руслан Вишневецький та Євгенія Кірсанова намагалися поїхати з міста 20 днів, їм це вдалося лише з 5 спроби, заплативши російським військовим.

До херсонці приєдналася київська акторка Римма Зюбіна. Вона грає заступницю директора, син якої служив в ЗСУ, через що до родини вривались з обшуками фсб. Готуючись до вистави акторка спілкувалася з жінкою, яка стала прототипом її героїні.

Виставу «Лишатися (не) можна…» Херсонського театру імені Миколи Куліша у Києві зіграють двічі:

14 жовтня о 18:00 на сцені Київської академічної майстерні театрального мистецтва «Сузір’я», вул. Ярославів Вал, 14-б.

16 жовтня о 18:00 на «Новій сцені» Національного академічного драматичного театру імені Лесі Українки, вул.Богдана Хмельницького, 5

Вартість квитків: 200 грн.
Вікові обмеження: 16+ (у виставі використовується ненормативна лексика)

А вірші, написані поетами у перші дні війни, стали частиною симфонічної поеми «Незламні», яку презентують 14 жовтня у Київській опері.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»