Київводоканал повідомив важливу інформацію про свою роботу

Ілюстративне фото Наталії Слінкіної
Ілюстративне фото Наталії Слінкіної

Мова про те, що його центри обслуговування працюють офлайн, але за певних умов.

Відвідати центри Київводоканалу й вирішити питання наживо кияни можуть з урахуванням правил безпеки. Проте можна також звертатися й онлайн та вирішувати проблеми дистанційно.

У Київводоканалі наголошують, що безпека відвідувачів і персоналу залишається їх пріоритетом, тож наполегливо просять дотримуватись правил безпеки, що діють у воєнний час. Під час повітряної тривоги всі відвідувачі ЦОСів мають пройти у найближче укриття і перебувати там до того моменту, як повітряну тривогу буде відмінено.

По завершенні повітряної тривоги прийом абонентів продовжиться.

Крім того, бази Київводоканалу вже відкриті для прийому показників лічильників. Передавати показання треба регулярно, адже від цього залежить правильність нарахувань за спожиту вами воду.

Передати показники можна будь-яким зручним способом:

На сайті, натиснувши кнопку «передати показники».

Через «Особистий кабінет» Київводоканалу https://my.vodokanal.kiev.ua

За допомогою мобільних додатків «Viber» (http://tinyurl.com/pn92devj) та «Telegram» (https://t.me/vodokanalkiev_bot)

За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або КК «ЦКС» 247-40-40, 0-800-404-407.

Через сервіс Portmone.com у розділі «передача показників».

Записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.

Зверніть увагу, що показання лічильників гарячої води також необхідно передавати, бо вони необхідні для формування нарахувань за водовідведення.

Перед тим влада столиці поінформувала переселенців та киян, що і як робити з показниками лічильників.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»