У столиці хочуть оптимізувати систему паркування

Влада столиці з наступного року береться розв’язувати проблему з автомобілями на тротуарах.
У КМДА інформують, що запланували облаштувати більш зручні паркувальні майданчики й обладнати їх заїзними «кишенями», встановити системи відеоспостереження.
Необхідно облаштувати «кишенями» локації для розміщення 2284 машиномісць — 15% від загальної кількості, а саме: в I територіальній зоні паркування — 1790, у II зоні — 247, у III зоні — 247.
Крім цього завдання, згідно з затвердженою Програмою розвитку паркувального простору міста на 2023 рік, почнуть моніторити наявні майданчики, щоби сформувати аналітичну базу автоматизованої системи керування дорожнім рухом й визначати потреби в паркомісцях чи, навпаки, їхній профіцит на певних локаціях.
Досліджуватимуть й хто не сплачує за паркування, порушує його правила.
У КМДА говорять, що завдяки моніторингу та аналітиці можна буде розвантажувати транспортну інфраструктуру, створювати перехоплюючі паркувальні майданчики зі зручним стикуванням з громадським транспортом.
Автоматизована система моніторингу єдиного паркувального простору показуватиме наскільки паркомісця зайняті, фіксуватиме дії водіїв (початок паркування й терміни оплати), допоможе сформувати обґрунтований тариф для зон та локацій паркування.
Всі перелічені роботи здійснить КП «Київтранспарксервіс» власними силами.
У КМДА інформують, що автотранспортні засоби, які сьогодні є на балансі підприємства, придбані у 2009 році та мають значний знос. Тому для продуктивної та злагодженої роботи передбачено створення додаткових бригад і придбання спеціальної техніки.
Розробка Програми проводилась з урахуванням Стратегії розвитку Києва до 2025 року.
«Вечірній Київ» повідомив, що автобуси, передані Києву зі столиці Латвії, почали курсувати містом.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»