Українські зірки взяли участь в артпроєкті для допомоги дітям-переселенцям

Благодійна ініціатива об’єднала відомих українців. Фото надане організаторами
Благодійна ініціатива об’єднала відомих українців. Фото надане організаторами

З початку війни відомі українці активно долучаються до різноманітних благодійних акцій та проєктів для підтримки постраждалих внаслідок бойових дій.

2 серпня стартував благодійний арт-проєкт #CULTUREMATTERS метою якого є допомога дітям-переселенцям з окупованих та найбільш обстрілюваних українських міст та територій.

Один з ініціаторів артпроєкту, сучасний художник Станіслав Тіунов створив колекцію з 10 сюрреалістичних чорно-білих принтів у форматі умисного мінімалізму й дилетантизму.

Зображення були перенесені на футболки білого кольору, з яких була створена лімітована колекція, гроші з продажі якої підуть на потреби дітей, постраждалих від війни.

Колекція футболок створена для допомоги дітям-переселенцям. Фото надане організаторами

В ролі селфі-моделей для колекції #CULTUREMATTERS виступили співачка та волонтер Даша Астафʼєва, співак та музикант Артем Пивоваров, володарка звання Міс Україна-2021 Олександра Яремчук, блогер Андрій Трушковський, кінопродюсер Олексій Гладушевський, популярні телеведучі та волонтери Тімур Мірошниченко, Нікіта Добринін та Андрій Джеджула.

На отримані від продажу кошти будуть закуплені м’які іграшки та ігри для розвитку, поділки, розмальовки, альбоми з наклейками для 194 дітей-переселенців з Харкова, Кременчука та Маріуполя, що зараз знаходяться у Суботцівській територіальній громаді на Кіровоградщині та перебувають під опікою благодійного фонду «Можемо разом».

Дана Асаф’єва позує на терасі для проєкту. Фото надане організаторами

«Діти є найчутливішими серед нас, вони найбільше страждають від війни,— розповідає Оксана Гуляєва, директорка фонду „Можемо разом“ та ініціаторка проєкту #CULTUREMATTERS. — Наш фонд у мирний час спрямовує зусилля на розвиток дітей та молоді. Сьогодні, навіть під час війни, діти мають проживати своє дитинство. Ми плануємо на всі зібрані кошти закупити для них м’які іграшки та ігри для розвитку, поділки, розмальовки, альбоми з наклейками, щоб зайняти, відволікти та зацікавити їх».

В серію принтів артпроєкту увійшли 10 зі 100 малюнків, що були створені Тіуновим у різні часи протягом 23-х років під впливом подій, що відбувалися у країні. Раніше роботи автора також використовувалися у відеоряді концертів співачки Alloise та як обкладинка синглу Alexey Gorchitza.

Колекція футболок білого кольору з принтами виставлена на продаж на сторінці проєкту в Instagram. Вартість футболки 999 гривень.

Тетяна АСАДЧЕВА, «Вечірній Київ»