Кияни почали більше користуватися бюветними комплексами

Фахівці стежать за якістю питної води та постійно. Фото: Борис Корпусенко
Фахівці стежать за якістю питної води та постійно. Фото: Борис Корпусенко

Так, за лютий цього року споживання води становило 25 тисяч кубометрів, а в липні — майже 56 тисяч.

Попри те, що багато людей змушені були виїхати з міста через повномасштабну агресію рф, обсяги споживання води збільшувались.

«В умовах воєнного стану багато продовольчих точок тимчасово припинили роботу. За таких обставин функціонування бюветів було критично важливим, щоб задовольнити потребу в питній воді. Ми ще раз переконались: бюветна мережа має працювати у столиці, адже це безоплатна та якісна вода», — сказала директорка «Київводфонду» Світлана Козловська.

Із початку воєнного стану динаміка споживання води в середньому зростала на 4 тисячі кубометрів води на місяць.

«Ми приділяємо велику увагу обслуговуванню бюветної мережі. Аварійна служба працює без вихідних і виконує всі звернення без винятку. Якщо щось наразі виконати неможливо (відсутня запчастина, потрібен тривалий ремонт), це фіксується і вказується орієнтовний термін відновлення», — зазначила Світлана Козловська.

Також працюють відповідні служби, які стежать за якістю питної води та постійно беруть пробу в усіх районах міста. У разі виявлення порушень або відхилень результатів якості, інформацію оперативно передають нам, і диспетчер дистанційно вимикає бюветний комплекс за допомогою GSM-модуля, а санітарно-профілактичні роботи проводять протягом трьох днів. Усі результати аналізів розміщуємо на сайті відповідно до кожного бюветного комплексу.

Як раніше повідомляв заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, запроваджена торік система GSM-сигналізації на столичних бюветах дала змогу в рази скоротити час на ремонт та аварійне обслуговування комплексів, а можливість дистанційного керування сприяла підвищенню безпеки в роботі персоналу у воєнний час.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»