Спеціалісти «Київгенплану» створюють мікромоделювання руху транспорту та пішоходів
Моделювання руху транспорту — сучасний інструмент із планування розвитку міського середовища, який застосовується у всіх великих містах світу.
Спеціалісти КО «Київгенплан» створюють моделі руху транспорту для нових об’єктів.
Київ входить в 8-ку найбільших міст Європи, що має як свої переваги, так і певні труднощі. До них можна віднести організацію транспортного обслуговування як мешканців міста, так і гостей столиці.
Це обумовлюється низкою факторів, зокрема:
- Недостатнім розвитком мережі громадського транспорту в місті
- Недостатнім розвитком вуличної мережі в місті
- Дисбалансом між місцями прикладання праці на лівому та правому березі
- Відсутність достатньої кількості місць прикладання праці та об’єктів соціальної інфраструктури в передмісті
Усе це призводить до перевантаження вуличної мережі приватним транспортом, внаслідок чого значна частина вулиць вже вичерпала свій ліміт пропускної спроможності. Розміщення будь-яких об’єктів (житлових будинків, торгівельно-розважальних комплексів тощо) уздовж вулиць можуть спровокувати нові транспортні затори навіть на вулицях, які зараз не завантажені.
З метою недопущення цього необхідно проводити аналіз впливу проєктної забудови на вуличну мережу міста шляхом моделювання руху транспорту в районі розміщення проєктної забудови.
Моделювання руху транспорту дає змогу:
- Виявити проблеми з транспортного обслуговування нового об’єкту ще до його зведення та надати інформацію щодо їх вирішення в майбутньому
- Провести аналіз декількох варіантів транспортного обслуговування нового об’єкту та виявити найкращий
- Спроєктувати нові маршрути громадського транспорту для обслуговування проєктної забудови
- Моделювання руху транспорту — сучасний інструмент із планування розвитку міського середовища, який застосовується у всіх великих містах світу.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»