Познайомтеся з новим «ЖЕКом»

Познайомтеся з новим «ЖЕКом»

Колишні ЖЕКи – історія. У Києві їхні функції розподілено: будинки і двори обслуговують десять керуючих компаній, а консультаційну та адміністративну роботу виконують відділи концерну «Центр комунального сервісу». 
Філії прийому громадян ЦКС створено при 77 колишніх ЖЕКах. Адресу найближчої можна довідатися на сайті концерну або за телефоном його кол-центру: 247-40-40. 
Районні відділення ЦКС лише облаштовуються. У першому з них – Святошинському, що на бульварі Вернадського, 63-А, – кореспонденти «ВК» були вражені побаченим. 
Це теж будівля колишнього ЖЕКу. А ось інтер’єр і сервіс – не жеківські. Тут майстер чи інженер, наминаючи сало з цибулиною за столом, не гримне на вас: «Зачиніть двері, бачте, я обідаю!». 
У великій залі обслуговування споживачів – дванадцять столиків з номерами, прізвищами консультантів, бухгалтерів, паспортистів, юристів. Усі стильно вдягнуті, при краватках. Електронна черга як у найкращому банку, вся оргтехніка, термінал для сплати за комунальні послуги, куточок для малечі з олівцями та розмальовками, дошкою і кольоровою крейдою, питна вода, чай. Багато яскравої наочної інформації – телефони аварійних і диспетчерських служб, перелік із 34-х послуг – від консультацій, видачі довідок, реструктуризації боргів до виклику працівника на місце проживання мешканця. Для мешканців будинків, які обслуговуються комунальними ЖЕКами, всі послуги безкоштовні, плата за це врахована у тарифі на обслуговування будинку (1,87 грн. на місяць з особи), а мешканцям будинків ОСББ, ЖБК, відомчих чи індивідуальних осель доведеться сплатити від 19 до 38 гривень за різні довідки (форма №3, приміром, коштує 32,40 грн.) чи 94 гривні за виїзд працівника Центру на місце. 
Відділення працює у будні з 8-ї до 19-ї, вихідними з 9-ї до 17-ї. 

Як викликати сантехніка? 

– Як тепер викликати жеківського сантехніка чи електрика та чи доведеться платити за його послугу? – запитала «Вечірка» у гендиректора ЦКС Катерини Саркісової. 
Це не наша функція. Їх можна викликати з керуючих компаній, які обслуговують будинок, чи через міську диспетчерську за телефоном 15-57. Але до вересня у нас запрацює і цей сервіс. Якщо сталася аварія в будинку на загальній території, то мешканцям за ремонт платити не треба, вони вже сплатили за таку послугу в тарифі з квартплати. А якщо прорвала батарея, то доведеться заплатити окремо майстрові. Власник має пильнувати за своїм майном, це його зона відповідальності. Колись сантехніки лагодили у квартирі за додаткову плату… собі в кишеню. Тепер же мешканець офіційно сплачуватиме за послугу на рахунок і отримає гарантію якості. Бо сантехнік сьогодні роботу зробив, а завтра звільнився. Труба знову потекла, а висунути претензії немає кому. 

Нагадаємо, ЖЕКам дали відстрочку.