Киянам пояснили, як нараховують плату за холодну воду

Киянам пояснили, як нараховують плату за холодну воду

У зв’язку зі значною кількістю звернень до ПАТ «АК «Київводоканал» щодо нарахувань мешканцям багатоквартирних будинків за послуги холодного водопостачання та водовідведення надаємо додаткові роз’яснення до найбільш поширених питань.   – Якщо ви сумлінно та регулярно сплачували за показниками повіреного і опломбованого квартирного лічильника та отримали квитанцію з внесеними показниками, що не відповідають фактичному споживанню – при оплаті послуги вказуйте суму, яка дорівнює обсягу спожитої холодної води згідно з приладами обліку.

А у період після 20-го числа поточного до 1-го наступного місяця надайте показники лічильника за телефоном (044) 202-02-02* або на сайті Київводоканалу за посиланням: vodokanal.kiev.ua/ua/page-counters. Тоді в наступному місяці ви отримаєте квитанцію зі скоригованими даними, а перерахунок буде здійснено після виходу контролера Київводоканалу для звірки показників.

– Якщо ви практично не користуєтесь гарячою водою та використовуєте для підігріву холодної води автономний бойлер, але отримали квитанцію з внесеними показниками відведення гарячої води – сплатіть лише за холодну воду з водовідведенням, а також надайте інформацію до Київводоканалу та Київенерго про відмову від послуги гарячого водопостачання.

Звертаємо увагу, що виробником гарячої води є Київенерго, а Київводоканал стягує плату лише за її відведення.

– Якщо ви отримуєте квитанцію від Київводоканалу і намагаєтесь надати показники лічильника через сайт Товариства, однак не можете внести скориговані дані, інформуємо, що ця послуга буде доступною зазначеній категорії споживачів після 20 червня.

Нагадаємо, що в разі відсутності лічильника, загальний обсяг спожитої води будинком порівну розподіляється між споживачами, які не мають квартирних засобів обліку (не враховуючи сумарні витрати за показниками квартирних лічильників, витрати виконавця, юридичних та фізосіб-підприємців, які є власниками або орендарями приміщень в цьому будинку). Тобто у будинках з несумлінними платниками виникає ситуація, коли ви, не маючи лічильника, фактично сплачуєте за сусіда.

Отримати додаткову консультацію, надати необхідні документи, а також залишити заяву на перерахунок, укладання договору, опломбування/повірку лічильника ви можете у найближчій точці прийому споживачів спеціалістами Центру комунального сервісу (адреси на cks.kiev.ua/contacts) або у центрах з укладення прямих договорів Київводоканалу (адреси та графік роботи на сайті).

Також заявку на здійснення перерахунку та інші звернення можна залишити на сайті Київводоканалу у розділі «Звернутися з питанням/обслуговування мешканців/розрахунки».

Про технічні складнощі при спробі залишити заявку за зазначеним посилання (неможливість введення адреси, помилка формату введених даних) просимо повідомляти з викладенням суті проблеми на електронну адресу press@vodokanal.kiev.ua.
 
Звертаємо увагу, що усі сплачені вами кошти будуть збережені на особовому рахунку та обов’язково враховані при коригуванні показників згідно з фактичним споживанням.

З метою підвищення платіжної дисципліни Київводоканал проводитиме регулярні перевірки для звірки показників лічильника. Крім того, мешканець сам може звернутися до Товариства для виклику контролера у помешкання та підтвердження відповідності даних приладу обліку.

Якщо заявка на опломбування лічильника не була виконана протягом понад три місяці, просимо повідомити про це та залишити повторну заявку через сайт або Контакт-центр Київводоканалу.

*у зв’язку зі значною кількістю звернень лінії контакт-центру 202-02-02 наразі перевантажені, однак Київводоканал працює над вирішенням цієї проблеми. Найближчим часом буде збільшено кількість операторів і ліній для з’єднання.

Нагадаємо, що Київводоканал запустив «телефон довіри» проти корупції.