Як діяти мешканцям, які не згодні з показниками у квитанціях

Як діяти мешканцям, які не згодні з показниками у квитанціях

Чимало киян зараз отримали платіжки із показниками лічильнків холодної води, які не співпадають із реально спожитими кубометрами води. Як діяти мешканцям, які не згодні з показниками у квитанціях пояснила директор КК «Центр комунального сервісу» Катерина Саркісова.

- У разі незгоди з нарахуваннями необхідно звернутися до найближчої точки прийому споживачів спеціалістами Центру комунального сервісу (адреси на http://cks.kiev.ua) або до центру з укладення прямих договорів Київводоканалу (адреси та графік роботи на http://www.vodokanal.kiev.ua, «Фізичні особи/центри з укладення прямих договорів») для надання підтверджуючих документів, укладання договору, розміщення заявки на опломбування лічильника з одночасною звіркою показань, - роз'яснила Катерина Саркісова.

Також заявку на здійснення перерахунку можна залишити на сайті Київводоканалу у розділі «Звернутися з питанням/обслуговування мешканців/розрахунки».

Нагадаємо, ПАТ «АК «Київводоканал» спільно з Головним інформаційно-обчислювальним центром та Центром комунального сервісу розпочали роботу з виявлення недисциплінованих і безвідповідальних платників за холодну воду.