Київводоканал шукає боржників за холодну воду

Київводоканал шукає боржників за холодну воду

ПАТ «АК «Київводоканал» спільно з Головним інформаційно-обчислювальним центром та Центром комунального сервісу розпочали роботу з виявлення недисциплінованих і безвідповідальних платників за холодну воду. Про це інформує прес-служба Київводоканалу.

Зокрема з’ясувалось, що серед 800 тисяч квартир, понад 10% мешканців не сплачували останнім часом за холодне водопостачання та водовідведення. Частина з них – системні порушники, які не платять за використані послуги, не надають показань лічильників понад три місяці або ж навмисно їх занижують. Окрема категорія – це споживачі, які проживають у помешканні, де ніхто не зареєстрований.

– Усі борги перед Київводоканалом вкрай негативно впливають на діяльність підприємства, яке є одним з найважливіших для нормального життя міста. Загалом таких несумлінних абонентів – мешканців багатоквартирних будинків – 164 тисячі, серед них 62 тисячі – це системні неплатники, які понад три місяці взагалі не платять. Їм буде нараховано оплата згідно з нормативом. Ще 38 тисяч споживачів, які нерегулярно сплачують, отримають квитанції з показниками середньомісячного споживання. Також близько 13 тисяч абонентів, що проживають у квартирі, де ніхто не прописаний, але ми знаємо, що вони користувались послугою, отримають квитанцію з нарахуваннями на одну особу, – зазначає генеральний директор ПАТ «АК «Київводоканал» Дмитро Новицький.

Нагадаємо, що в разі відсутності лічильника загальний обсяг спожитої води будинком (не враховуючи сумарні витрати за показниками квартирних лічильників, витрати виконавця, юридичних та фізосіб-підприємців, які є власниками або орендарями приміщень в цьому будинку) порівну розподіляється між споживачами, які не мають квартирних засобів обліку. Тобто у будинках з несумлінними платниками виникає може виникнути ситуація, коли ви, не маючи лічильника, фактично сплачуєте за сусіда.

З метою підвищення платіжної дисципліни Київводоканал проводитиме регулярні перевірки для звірки показників лічильника. Крім того, мешканець сам може звернутися до Товариства для виклику контролера у помешкання та підтвердження відповідності даних приладу обліку.

Нагадаємо, що Київводоканал запустив «телефон довіри» проти корупції.