Київводоканал запустив «телефон довіри» проти корупції

Київводоканал запустив «телефон довіри» проти корупції

У  Київводоканалі працює «телефон довіри» +38 (044) 200-73-73 для повідомлень про факти службових зловживань та порушення вимог чинного законодавства з боку співробітників Товариства. Про це інформує прес-служба Київводоканалу.

Залишити повідомлення анонімно можна цілодобово, натиснувши «1» в тоновому режимі. Щоб з’єднатися з оператором в робочий час, натисніть  в тоновому режимі «0». Оператор працює з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00 години, у п’ятницю з 8:00 до 16:00 години (обідня перерва з 12:00 до 13:00 години).

За кожним фактом здійснюватиметься перевірка та, у разі підтвердження інформації, вживатимуться відповідні заходи реагування.

Також нагадуємо, що консультації з питань водопостачання та водовідведення мешканці багатоповерхових будинків можуть отримати за багатоканальним номером +38 (044) 202-02-02 (з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00).

Оперативна інформація щодо аварійних ситуацій на водопровідних (холодна вода) та каналізаційних мережах міста доступна за коротким номером 15-81 (зі стаціонарного), або +38(044) 200-73-01 (з мобільного).

Нагадаємо, що холодна вода у Києві подорожчає.