Київводоканал запустив мобільний додаток

Для зручності клієнтів створили ще один дистанційний сервіс — мобільний додаток Київводоканал Цифровий.
З його допомогою можна в один клік оплатити послуги, передати показники лічильника, замовляти опломбування та повірку лічильників. та відправити звернення з будь-яких питань.
Наразі додаток працює в тестовому режимі.
Завантажити додаток для Android та IOS.

Споживачам, які вже зареєстровані в Особистому кабінеті, не потрібно додатково реєструватись в мобільному додатку, достатньо використати ті самі параметри входу, що і для Особистого кабінету.
Нагадуємо, що для уникнення неправильних нарахувань необхідно регулярно передавати показники ваших лічильників.
У Київводоканалі радять зробити це до кінця місяця, адже з 1 по 5 число облікові бази будуть закриті для проведення перерахунку, і показники лічильників не будуть прийматися.
Передати показники можна будь-яким дистанційним способом:
— На сайті, натиснувши кнопку «передати показники»;
— Через «Особистий кабінет» Київводоканалу;
-За допомогою додатків Viber та Telegram;
— За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або КК «ЦКС» 247-40-40;
— Через мобільний додаток «Київводоканал цифровий».
Важливо! Якщо ви залишили домівку та не користуєтесь водою, все одно необхідно подавати показники з різницею «0», тобто ті ж самі, що ви надавали минулого разу.
Крім того, у «Київводоканалі» повідомляють, що працівники аварійно-ремонтних бригад готові до виклику і в будні, і на свята. Вони докладають максимум зусиль, щоб пориви і витоки не залишили мешканців без водопостачання у найбільш неочікуваний момент.


На фото фахівці ремонтують трубопровід, повертаючи воду до однієї зі столичних багатоповерхівок. Дістатися пошкодженої ділянки труби було нелегко, довелось залучати спецтехніку і виконувати розриття.
Нагадаємо, у застосунок Київ Цифровий повернулись сповіщення від комунальних служб. Кияни знову можуть отримувати сповіщення про комунальні роботи в будинку: світло, опалення, воду й газ.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»