Київводоканал запустив мобільний додаток

Запрацював ще один дистанційний сервіс.
Запрацював ще один дистанційний сервіс.

Для зручності клієнтів створили ще один дистанційний сервіс — мобільний додаток Київводоканал Цифровий.

З його допомогою можна в один клік оплатити послуги, передати показники лічильника, замовляти опломбування та повірку лічильників. та відправити звернення з будь-яких питань.

Наразі додаток працює в тестовому режимі.

Завантажити додаток для Android та IOS.

Споживачам, які вже зареєстровані в Особистому кабінеті, не потрібно додатково реєструватись в мобільному додатку, достатньо використати ті самі параметри входу, що і для Особистого кабінету.

Нагадуємо, що для уникнення неправильних нарахувань необхідно регулярно передавати показники ваших лічильників.

У Київводоканалі радять зробити це до кінця місяця, адже з 1 по 5 число облікові бази будуть закриті для проведення перерахунку, і показники лічильників не будуть прийматися.

Передати показники можна будь-яким дистанційним способом:

— На сайті, натиснувши кнопку «передати показники»;

— Через «Особистий кабінет» Київводоканалу;

-За допомогою додатків Viber та Telegram;

— За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або КК «ЦКС» 247-40-40;

— Через мобільний додаток «Київводоканал цифровий».

Важливо! Якщо ви залишили домівку та не користуєтесь водою, все одно необхідно подавати показники з різницею «0», тобто ті ж самі, що ви надавали минулого разу.

Крім того, у «Київводоканалі» повідомляють, що працівники аварійно-ремонтних бригад готові до виклику і в будні, і на свята. Вони докладають максимум зусиль, щоб пориви і витоки не залишили мешканців без водопостачання у найбільш неочікуваний момент.

Працівники аварійно-ремонтних бригад ремонтують трубопровід.Фото: Київводоканал
Працівники аварійно-ремонтних бригад ремонтують трубопровід.Фото: Київводоканал

На фото фахівці ремонтують трубопровід, повертаючи воду до однієї зі столичних багатоповерхівок. Дістатися пошкодженої ділянки труби було нелегко, довелось залучати спецтехніку і виконувати розриття.

Нагадаємо, у застосунок Київ Цифровий повернулись сповіщення від комунальних служб. Кияни знову можуть отримувати сповіщення про комунальні роботи в будинку: світло, опалення, воду й газ.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»