Укрпошта випустить ще одну марку про «русскій воєнний корабль»

Наступний аркуш матиме логічну назву — «Русскій воєнний корабль … ВСЬО!». Фото: Укрпошта
Наступний аркуш матиме логічну назву — «Русскій воєнний корабль … ВСЬО!». Фото: Укрпошта

У травні презентують філателістичний витвір «Русскій воєнний корабль … ВСЬО!».

«Історія українського героїзму твориться у нас на очах. І ми її хочемо зафіксувати у поштових марках. Тому у травні запрезентуємо новий філателістичний витвір як продовження попереднього випуску», — розповідають в Укрпошті.

Все почалося з фрази «Русскій воєнний корабль, іді …!», а закінчилося тим, що він справді пішов. Тож наступний аркуш матиме логічну назву — «Русскій воєнний корабль … ВСЬО!».

Він включатиме марки з подвигом ЗСУ та купони, на яких відтворено зображення першої марки з кораблем. Тобто дві знакові події в одному випуску!

Загальний тираж — 5 млн примірників з внутрішнім та міжнародним номіналами.

«Робитимемо все можливе, щоб їх вистачило усім охочим, й історичні марки попри ажіотаж викликали тільки гордість за власну країну та її героїв», — зазначили в Укрпошті.

Українці сприйняли нову марку по-різному.

Денис Навроцький: Могли корабль палаючим зобразити, хоча б задимленим і пошкодженим, щоб видно було, що він затонув. Або, нахилити його, ніби він тоне. А то, з нового тільки «Done». До чого тут «Всьо…», якщо корабль на марці цілий?

Олена Хотенко: Ні, ну прикольно, звісно, але на мій погляд, логічніше було замість тієї самої з датою зробити марку з москвою в процесі, тим паче, така картинка вже є. Ну і з пустим горизонтом — логічно.

Водночас українці жаліються, що не змогли придбати першу марку. З самого ранку сайт крамниці Укрпошти «ліг».

«Ще продовжується DDOS — атака на наші системи. І хоча ми змогли вже частково їх відновити, це ще не дозволяє запустити Інтернет магазин в стабільному режимі. Тому, щоб всі спокійно готувались до свят, а ми до кінця зробили свою роботу, сьогодні інтернет — магазин працювати не буде. Найближчими днями, ми подумаємо як врахувати недоліки при запуску першої марки, та не нехтуючи правилами безпеки дамо приблизний графік запуску та продажі марок. Про поновлення продажів онлайн — магазині теж повідомимо додатково», — розповіли в Укрпошті.

Нагадаємо, на благодійному аукціоні, що проходив на Prozorro.Продажі, марку з кораблем продали за 5 млн грн. Усі кошти спрямують на допомогу українській армії.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»