Під Верховною Радою агітували проти реклами пива

Під Верховною Радою агітували проти реклами пива

Під Верховною Радою пройшов флеш-моб проти всюдисущої реклами пива. Так, сьогодні верховна Рада має розглянути законопроект 2971-д. Його автор Ніна Южаніна.

- Сьогодні цей законопроект стоїть на порядку денному. Він складається з двох частин. В першій частині йдеться про спрощення ведення пивного бізнесу. Проти цієї частини ми не виступаємо проти. Проте ми вимагаємо, щоб у другу частину законопроекту, яка стосується всюдисущої реклами, були внесені поправки депутата Ганни Гопко. Так ці поправка виключить всі зміни до закону «Про рекламу». Саме ці зміни і є шкідливими. Великі виробники пива лобіюють цей закон. Так, півлітрова пляшка пива коштує 5-7 грн. Тобто воно доступне навіть дітям. Ми хочемо достукатись до депутатів, в яких є діти. Вони повинні зрозуміти, що це торкнеться і їх теж, - розповідає Юлія Солоха, представник коаліції ГО «За тверезу Україну» і експерт Реанімаційного пакету реформ.

Акція називалась «Реклама – рожева пастка. Чи захистять депутати дітей від реклами пива?»

Наприкінці відбувся перформенс: люди, одягнені в рожеві балахони, уособлювали смерть. Вони танцювали, а потім накривали сіткою дітей. Організатори запевняють, що так і з пивом відбувається: адже алкоголізм починається саме з пива.