Автопарк Києва поповнився «реанімованими» автобусами

Автопарк Києва поповнився «реанімованими» автобусами
На оновлення чекають ще 50 автобусів
На оновлення чекають ще 50 автобусів
П'ять з них рушать за маршрутом, що поєднує Троєщину з центром
П'ять з них рушать за маршрутом, що поєднує Троєщину з центром
КП «Київпастранс» презентувало сім відремонтованих автобусів
КП «Київпастранс» презентувало сім відремонтованих автобусів

На станції технічного обслуговування КП «Київпастранс» презентували сім одиниць рухомого складу, які були списані з обігу, а зараз отримали друге життя. П’ять з них курсуватимуть за маршрутом №114 «Вулиця Милославська – Залізничний вокзал «Центральний». Нині цей маршрут є неабияк популярним, адже пов'язує житловий масив Троєщина з центром міста і перевозить понад 11 тисяч пасажирів на день. Випуск на лінію нових «старих» автобусів скоротить інтервал руху до 7-8 хвилин – замість 22 хвилин, як було раніше.

Головною перевагою реанімованого рухомого складу є значна економія: вартість ремонту одного автобуса складає 250 тисяч гривень, в той час як новий коштує близько 3 млн. При цьому якість відремонтованих автобусів не постраждає.

– Згідно з рекомендаціями Світового Банку, місту необхідно ще 250 автобусів, 235 тролейбусів і 63 трамваї. Це наш план на найближчі два роки. Оскільки купити їх всі одразу неможливо, практика реанімування старого транспорту буде продовжуватись, – зазначив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.

Нагадаємо, з Троєщини до Центрального залізничного вокзалу можна доїхати за 52-54 хвилини.