Сучасні санвузли та кондиціонери: Укрзалізниця закупить нові плацкартні вагони

Плацкатні вагони матимуть кондиціонери, розетки та сучасне LED-освітлення
Плацкатні вагони матимуть кондиціонери, розетки та сучасне LED-освітлення

Вже оголосили тендер на 30 вагонів нового класу, згодом обіцяють придбати ще 70 таких.

Українська залізниця продовжує оновлювати рухомий склад. Зокрема, вже оголосили тендер на 30 плацкартних вагонів, на черзі — старт закупівлі ще 70 вагонів для денного сполучення. Відповідний тендер оголошено в системі Prozorro 31 грудня 2021 року. Вагони закуплять за бюджетні кошти.

«Йдеться про плацкартні вагони, які компанія не закуповувала роками і які доволі популярні у наших пасажирів. Завдяки закупівлі цієї партії ми зможемо повноцінно формувати поїзди з різних типів нових вагонів та пропонувати пасажирам комфортні поїздки за різними ціновими категоріями», — зазначив член правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський.

Нові плацкартні вагони матимуть сучасні елементи екстер’єру та інтер’єру. Зокрема, в них буде сучасне LED-освітлення, вакуумні санвузли, розетки з USB-портами, а також сучасною системою кондиціювання повітря. Конструктивна швидкість таких вагонів складатиме 160 км/год, а термін експлуатації — не менше 30 років.

Заявки на участь у тендері АТ «Укрзалізниця» прийматиме до 2 лютого 2022 року, аукціон відбудеться 10 березня 2022 року.

Крім того, Укрзалізниця планує цьогоріч замовити за кошти Державного бюджету ще 70 вагонів сидячого типу. Наразі компанія завершує технічні вимоги до них та найближчим часом оголосить тендер.

Нагадаємо, Верховна Рада ухвалила Державний бюджет України на 2022 рік, у якому передбачено в тому числі закупівлю нових вагонів.

Також компанія продовжить поповнювати парк пасажирських вагонів за договором, укладеним ще минулого року, та отримає 80 спальних вагонів.

Так, за угодою з ПАТ «КВБЗ» до липня 2022 року АТ «Укрзалізниця» отримає 36 купейних вагонів, 7 вагонів СВ, 20 купейних вагонів для перевезення пасажирів з інвалідністю в кріслі колісному, а також 17 купейних вагонів з купе начальника поїзда та можливістю перевезення пасажирів з інвалідністю в кріслі колісному.

Олена ПЕТРИШИН, «Вечірній Київ»