У Києві обрали найбільш атмосферний новорічний відеоролик

У Києві обрали найбільш атмосферний новорічний відеоролик. Фото: Даша Гришина.
У Києві обрали найбільш атмосферний новорічний відеоролик. Фото: Даша Гришина.

Перемогу в конкурсі отримав відеоролик, який зняла Анастасія Рєзнік.

Київ завжди приваблював туристів своїми цікавими та атмосферними місцями, які варто відвідати. Й хоч цієї зими погода у столиці більш схожа на пізню осінь або ранню весну, талановиті кияни змогли передати атмосферу новорічних свят у своїх відеороликах.

Управління туризму та промоцій КМДА спільно з КП «Київський міський туристично-інформаційний центр» провели конкурс на найкращий ролик про новорічно-різдвяне диво в Києві та обрали переможця за допомогою голосування.

За словами начальниці Управління туризму та промоцій КМДА Марини Радової, відеоролик, який переміг у конкурсі, передає атмосферу новорічно-різдвяного Києва та відображає туристичний потенціал міста.

Перемогу в конкурсі отримала відеоробота Анастасії Рєзнік. У своїй роботі киянка зобразила щасливих людей, які катаються на ковзанах, міцно тримаючи один одного за руку. Також ми бачимо ярмарок з ароматним глінтвейном та купою смаколиків, екстремалів, які спускаються із засніженої гірки, й усю цю композицію доповнює снігопад.

«Проведення таких конкурсів та створення подібного відеоконтенту спонукає киян висловити свою любов до міста та продемонструвати це іноземним туристам. І в такий спосіб надихнувши їх відвідати Київ в особливій святковій атмосфері», — зазначила Марина Радова.

Зима ще попереду, відтак, якщо ви не встигли створити свій відеоролик, у вас є така можливість, адже в управлінні туризму та промоцій КМДА й надалі триває збір відеороликів, кращі з яких згодом опублікують.

Якщо ви хочете дізнатися більше про туристичні локації Києва, «Вечірній Київ» радить завітати до нового туристично-культурного хабу із 3D-турами. Відвідувачі зможуть пройтися онлайн Київським зоопарком, станцією метрополітену «Золоті Ворота», печерами Києво-Печерської лаври, побувати у музеях «Золоті Ворота» та Михаїла Булгакова, на Пейзажній алеї тощо.

Раніше «Вечірній Київ» розповідав, що у Києві презентували відеоролики про пріоритетні види туризму для столиці.

Вікторія ГРЕБІНЬ, «Вечірній Київ»