У школах Шевченківського району яскраво розмалювали кабінети: фото
Засновниця школи малювання «Майстерня Probono» Єлизавета Басай та художниця Тетяна Журавель в рамках благодійного проєкту прикрасили стіни учнівських просторів муралами. До процесу долучились і школярі.
У школі №101 розписали кабінет медіації. Такі кабінети є інновацією для столичних шкіл. Медіація — це майстерність ведення перемовин, які приводять до співробітництва сторін, що конфліктують. В класах медіації має бути багато вільного місця, а оздоблення повинно водночас наштовхувати на роздуми та не відволікати.
За оформлення стін в одному з таких кабінетів взялися київські художниці Єлизавета Басай та Тетяна Журавель. Основою проєкту стала абстракція, що ілюструє трансформацію енергії конфлікту з негативної в позитивну. Вирішуючи естетичне питання, композиція викликає певні асоціації, пов’язані зі зміною кольорів та форм, але не надає очевидних відповідей. Таке рішення ідеально вписується в концепцію класу медіації.
«Для декору стін кабінету медіації в ми обрали тему трансформації енергії конфлікту у благо, переходу від гострих до плавних абстрактних форм. Енергії конфлікту у нас зараз достатньо і, якщо діти навчаться трансформувати її у благо для країни, я навіть не уявляю наскільки ми розвинемось», — прокоментувала одна з авторок Єлизавета Басай.
А в школі № 41 розмалювали кабінет фінансової грамотності. Його прикрасили оригінальним муралом. До оздоблення також долучилися учні школи.
Початковим етапом розробки муралу було дослідження теми фінансової грамотності серед учнів школи. За опитуванням, основні асоціації з заняттями фінансової грамотності — це успіх, компетенції, впевненість, актуальність, розвиток, освіченість.
«Для ілюстрації ми обрали алегорію цим ідеям — дівчина, що опанувала гривню, як борд для серфінгу, і впевнено тримається на хвилі нових технологій та фінансових термінів. Вся ілюстрація виконана в техніці Імітації 3D, хвиля складається з гаджетів, значків світових і цифрових валют», — відзначила художниця Тетяна Журавель.
Фінальною частиною муралу стали написи — власні цілі на навчання учнів, які тінейджери намалювали власноруч. Разом із головним меседжем «Хочеш –будь!» вони складають низку щирих бажань: хочеш — будь вільною, хочеш — будь цілеспрямованим, хочеш — будь освіченим, хочеш — будь незалежною…
Розписи на стінах все частіше з’являються у столичних закладах освіти. Нещодавно на Печерську відкрили оновлену музичну школу, стіни якої прикрашає Шостакович
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»