У Києві цілодобово будують з’їзди з Дарницького мосту

Будівництво з’їзду на лівому березі столиці. Фото пресслужби Мінінфраструктури
Будівництво з’їзду на лівому березі столиці. Фото пресслужби Мінінфраструктури

На Дарницькому мосту споруджують не добудований раніше з’їзд. Нині вже пробурили й забетонували половину паль під його опори. Роботи тривають цілодобово без вихідних.

Повністю завершити будівництво споруди планують до кінця 2022 року.

За даними Мінінфраструктури, на об’єкті працюють 110 фахівців, залучено понад 50 одиниць спеціалізованої мостобудівної техніки. Зокрема, 2 потужні бурові установки. Триває виготовлення металевих конструкцій, роботи з бетонування.

Проєктом спорудження лівобережної розв’язки Дарницького мосту передбачається будівництво двох з’їздів на Дніпровську набережну — у бік проспекту Бажана й у бік мосту Патона — та заїзду на міст з боку проспекту Бажана.

У жовтні 2021 року Південно-Західна залізниця уклала контракт вартістю 1,15 млрд грн з компанією «Автострада» на проведення будівельних робіт на залізнично-автомобільному мості через Дніпро у місті Києві.

Фахівці очікують, що після завершення робіт з добудови споруди, зникне дисбаланс транспортних потоків у Києві: сусідні мости — Південний та Міст ім. Є. О. Патона — будуть трохи розвантажені, а потоки машин підуть на Дарницький залізнично-автомобільний міст, який має нині суттєвий резерв пропускної здатності. Завдяки наявності 6 смуг руху, по 3 у кожному напрямку, після завершення проєкту, його пропускна здатність буде становити 35 тисяч автомобілів на добу.

Кабінет міністрів України восени виділив кошти на добудову Дарницького залізнично-автомобільного мостового переходу в Києві.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»