У Києві 29 німецьких автобусів замінять старі «Богдани» на трьох маршрутах

Повноцінні автобуси замінять старі маршрутки. Фото: Борис Корпусенко
Повноцінні автобуси замінять старі маршрутки. Фото: Борис Корпусенко

До кінця січня наступного року 29 німецьких низькопідлогових MAN на 60 пасажиромісць замінять іржаві мікроавтобуси на трьох маршрутах міста.

Чотири з них, сьогодні, 16 грудня, презентував на ґанку мерії заступник голови КМДА Костянтин Усов. За його словами, ці автобуси MAN, хоч і вживані, але у доброму стані та у будь-якому разі кращі й комфортніші за старі «Богдани».

Вони замінять транспорт, що відслужив своє на маршрутах №191 (вул. Милославська — ст. м. «Лісова»), №417 (вул. Підлісна — ст. м. «Контрактова») та № 573 (вул. Будищанська — бульв. Вацлава Гавела).

Костянтин Усов сподівається, що протягом 2022 року у Києві вдасться замінити всі маршрутки

«Це перша партія автобусів MAN нового перевізника, який виграв конкурс, тому що має добротний транспорт, який відповідає новим стандартам. Сподіваюсь, протягом 2022 року ми поміняємо всі 1477 маршруток щонайменше на автобуси такого класу. Паралельно будемо поповнювати парк нашого комунального перевізника — Київпастрансу новим транспортом», — сказав Костянтин Усов.

Автобус MAN на 60 пасажиромісць

Він наголосив, що нові перевізники виконуватимуть усі правила щодо заборони звукового та візуального забруднення, а також встановлять у маршрутки відеокамери для безпеки пасажирів, датчики підрахунку пасажиропотоку тощо.

Оплата за проїзд у представлених автобусах MAN поки що здійснюватиметься, як і всіх столичних маршрутках — готівкою.

Під КМДА презентували чотири автобуси

«Наша мета — протягом наступного року інтегрувати всі транспортні засоби, що здійснюють маршрутні перевезення до системи єдиного електронного квитка», — зазначив Костянтин Усов.

Заступник голови КМДА також закликав усіх українських перевізників, які мають повноцінні автобуси класу Євро-5, взяти участь у конкурсі, який планують провести у січні-лютому 2022.

До конкурсу не допустять перевізників із транспортом, у яких пасажиромісткість менше 60 осіб.

Олександр ГАЛУХ, «Вечірній Київ»