У столичному ТРЦ демонструють предмети, пов’язані з історіями домашнього насильства

Головна мета кампанії — привернути увагу суспільства до проблеми домашнього насильства
Головна мета кампанії — привернути увагу суспільства до проблеми домашнього насильства

У межах щорічної Всесвітньої акції «16 днів проти насильства» на 2-му поверсі ТРЦ «Гулівер» показують здавалося б звичайні речі, за якими стоять трагічні історії.

Виставка — частина інформаційної кампанії «Річ у тім 2.0», організованою за ініціативою Міністерства внутрішніх справ України в партнерстві з представництвом Організації Об’єднаних Націй в Україні.

Головна мета кампанії — привернути увагу суспільства до проблеми домашнього насильства, актуалізації питань формування нульової толерантності до насильства за ознакою статі, підвищення рівня обізнаності щодо ідентифікації та боротьби із цим явищем.

Цьогоріч в інформаційній кампанії «Річ у тім 2.0» було задіяно 16 українських зірок і відомих громадських діячів, які взяли участь у зйомках відеороликів й озвучили реальні історії постраждалих від домашнього насильства.

Відвідувачі ТРЦ мають змогу ознайомитися з такими історіями. На стендах — повсякденні речі, як подушка, гірлянда, чеки чи тарілка. За кожною з них стоїть реальна історія, яку можна прочитати.

Річ у тім. що предметом домашнього насильства може стати будь-що.

Виставка доступна до 10 грудня.

Відео, створені в межах кампанії «Річ у тім 2.0», можна переглянути на сайті: https://richutim2021.rozirvykolo.org.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»