«У нас безпечно»: київські магазини та ресторани використовують наліпки від МОЗ

Реклама «вакцинованих» працівників має заохочувати відвідувачів завітати до закладу. Фото: МОЗ
Реклама «вакцинованих» працівників має заохочувати відвідувачів завітати до закладу. Фото: МОЗ

Міністерство охорони здоров’я України нагадує, що організації, які у яких співробітники вакциновані від COVID-19 можуть «рекламувати себе» — розміщувати відповідну інформацію. Для цього розробили яскраві стікери.

Серію наліпок розробили наприкінці літа, проте саме зараз, коли Київ та більшість регіонів України у червоній зоні дуже актуальна. Тож чимало кафе та організацій клеять на вхідних дверях такі наліпки.

«Яскраві стікери з написами „Ми вакциновані від COVID-19“, „У нас безпечно!“, „Давай і ти!“, які можна розклеїти на вході та в самих приміщеннях, де працюють вакциновані колективи, сповіщатимуть про те, що тут піклуються як про співробітників, так і про відвідувачів», — нагадують у МОЗ.

Тематичні наліпки про щеплення можуть розміщувати магазини та ресторани. Фото: Борис Корпусенко

Макети наліпок можна завантажити та видрукувати за посиланням.

Нагадаємо, у «червоній зоні» можуть працювати торговельні та розважальні заклади при умові, що усі працівники вакциновані, а відвідувачі мають COVID-сертифікат.

До слова, містян закликають не зволікати з антиковідним щепленням. Нині у столиці працює 21 міні-вакцинальний центр на базі закладів охорони здоров’я, 148 пунктів щеплень, 53 мобільні бригади та Центр масової вакцинації. Також вакцинуватися можна у понад 30 тимчасових вакцинальних пунктах великих торговельних центрів столиці та Центрів надання адміністративних послуг. Усі вони забезпечені вакцинами: CoronaVac/Sinovac Biotech, AstraZeneca, Cominarty/Pfizer-BioNTech.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»