Довіра глядачів до телеканалу «Київ» завдяки якісному оновленню становить 72%

Щодня на каналі «Київ» виходить 10 годин у форматі news room. Фото: kyiv.media
Щодня на каналі «Київ» виходить 10 годин у форматі news room. Фото: kyiv.media

За два роки роботи у новому форматі об’єднані редакції телеканалу «Київ» та радіо «Київ FM» посіли лідерську позицію серед регіональних мовників за чисельністю аудиторії.

Сьогодні, 16 листопада, в Україні відзначають День працівників радіо, телебачення та зв’язку. Привітати із професійним святом муніципальних медійників та вручити їм нагороди прийшла і столична влада — заступниця голови КМДА Марина Хонда та директор Департаменту суспільних комунікацій Роман Лелюк.

«У наш час саме ви забезпечуєте громадянам одне із фундаментальних прав! Ваша робота не проста, але водночас цікава та сповнена романтики! І я щиро вітаю усіх, хто працює в цій сфері. Цікавих сюжетів та репортажів, вдячних читачів, слухачів і глядачів!» — зазначила під час вручення Марина Хонда.

Марина Хонда вручає відзнаки

Водночас Роман Лелюк повідомив про позитивні результати роботи комунальних телеканалу та радіо. Нагадаємо, що саме Департамент суспільних комунікацій відповідає за розвиток та роботу цих ЗМІ.

Зокрема, він звернув увагу, що за два роки роботи у новому форматі об’єднані редакції телеканалу «Київ» та радіо «Київ FM» посіли лідерську позицію серед регіональних мовників за чисельністю аудиторії за результатами дослідження Big Data Ua.

«Два роки тому ми поставили собі амбітну мету — оновити телеканал „Київ“ технічно та змістовно, щоб кияни мали якісне та сучасне джерело достовірної інформації про життя столиці. Тому редакції телеканалу та радіо здійснили переїзд із аварійної будівлі до нового спеціально облаштованого приміщення. Ми оновили технічний арсенал мовника. А журналісти змінили формати своєї роботи та максимально зосередилися на оперативних новинах столиці», — зазначив Роман Лелюк.

Колектив телеканалу із Мариною Хондою та Романом Лелюком

І за даними Nielsen, щомісяця більше мільйона киян стають глядачами каналу. А рівень довіри серед глядачів становить 72%. Для розуміння — навіть загальна довіра глядачів до телебачення в Україні становить менше 40%.

Роман Лелюк розповів, що у рамках модернізації телеканал здійснив ребрендинг, актуалізував формат мовлення, створив сучасний павільйон-трансформер із відеостіною, де одночасно можуть знімати три різні програми, та оновив апаратно-студійний комплекс.

Тепер щодня на каналі «Київ» виходить десять годин у форматі news room, одночасно курсують містом вісім знімальних лайвгруп, створюється документальне кіно власного виробництва та майже два десятки унікальних телепроєктів про Київ.

У 2021 році телеканал почав мовлення у HD-форматі. Комплексні перетворення забезпечили глядачу якісну живу картинку практично в режимі реального часу. Незабаром мовник планує зосередитися на утриманні лідерських позицій серед регіональних телеканалів та збереженні аудиторії, яку він акумулював.

Нині 66% глядачів телеканалу складає аудиторія, молодша за 50 років, тоді як до трансформації стільки ж глядачів було старше 50 років.

На радіо «Київ FM» вдвічі збільшили потужність радіопередавача та зросла кількість авторських проєктів, а також програм розмовного формату.

Олена ПЕТРИШИН, фото Борис КОРПУСЕНКО «Вечірній Київ»