Київтеплоенерго пропонує киянам вирішувати проблеми дистанційно

Які питання можна вирішити дистанційно. Інфографіка Київтеплоенерго
Які питання можна вирішити дистанційно. Інфографіка Київтеплоенерго

Через карантин КП «Київтеплоенерго» відновило роботу дистанційних сервісів й пропонує ними активно користуватися.

Що можна зробити за допомогою комп’ютера: опломбувати/розпломбувати лічильник гарячої води чи опалення, поставити на комерційний облік чи здійснити контрольне зняття показань лічильника можна без візиту до центру обслуговування. Для цього треба написати електронного листа, додати необхідні документи та надіслати все на електронну пошту kzp@kte.kmda.gov.ua.

У Київтеплоенерго звернули увагу киян, що «Центр комунального сервісу» надає клієнтам Київтеплоенерго можливість вирішити більшість питань онлайн:

— отримати консультацію, передати показання лічильника чи замовити додаткові послуги через сall-центр за номером (044) 247-40-40;

— безплатно передати показання з мобільного телефона за номером 0-800-404-407 або за додатковими стаціонарними номерами телефонів для передачі показань лічильників;

— замовити повірку, заміну чи встановлення лічильника у розділі «Додатковий сервіс» на сайті Центру комунальних послуг;

— письмово звернутися за консультацією чи передати показання лічильника через 15 поштових скриньок.

Усі інші питання, в тому числі щодо укладення договорів про надання житлово-комунальних послуг, договорів реструктуризації заборгованості та отримання завірених копій документів і довідок (зокрема про стан заборгованості), можна відвідавши особистий прийом фахівців у ЦКС. Запис через електронну чергу на: https://cks.com.ua/equery.

Тим часом у столиці квартири 73 столичних багатоповерхівок у листопаді безплатно обладнають двозонними електролічильниками. Нові електролічильники змонтують в тих будинках, де у старих приладів обліку закінчується строк експлуатації або міжповірочний інтервал.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»