Київ розірвав договори ще з чотирма недобросовісними перевізниками

Місто посилило вимоги до маршруток. Фото: Борис Корпусенко
Місто посилило вимоги до маршруток. Фото: Борис Корпусенко

На одинадцяти міських маршрутах виявили фальсифікації конкурсних документів.

У ході аудиторської перевірки конкурсних документів на перевезення пасажирів Києва виявили чергові фальсифікації, які призвели до надання необґрунтованої переваги перевізникам на ряді маршрутів.

Мова йде про наступні маршрути:

  • №№224, 234, 539 та 559 — перевізник ТОВ «Союз-Авто»;
  • №231 — перевізник ПП «Базальт»;
  • №№421, 581, 155 та 516 — перевізник ТОВ «Кийтранс-2005»;
  • №№ 17 та 402 — перевізник ПП «Універсал-Транс».

Партію підроблених документів виявив Департамент внутрішнього контролю КМДА, договори за 11 маршрутами розірвали в односторонньому порядку.

Місто не планує укладати нові договори по цих маршрутах — ні з комунальними, ні з приватними перевізниками.

«Причина в тому, що усі 11 маршрутів на 76 одиниць рухомого складу дублювали існуючі комунальні маршрути й крали пасажиропотік у „Київпастрансу“. Наприклад, 402 маршрутка дублювала тролейбус №44. Маршрутка №516 забирала пасажирів у автобусу №63. Маршрутка №234 дублювала 29-й тролейбус, а 224-та маршрутка — автобус №88», — пояснив заступник голови КМДА, депутат Київської міської ради Костянтин Усов.

Подальші результати аудиту покажуть, хто з чиновників і службовців мерії був у цьому зацікавлений.

Директор Комунальної служби перевезень Віктор Савченко уточнив, що з 11 названих вище маршрутів є декілька, які особливо важливі для киян, і місто найближчим часом виставить їх на конкурс. Це №581, без якого доведеться робити чотири пересадки, щоб доїхати до кінцевого місця призначення. А також №231, №421, та №517. А розірвання договору з перевізником по тому чи іншому маршруту не обов’язково означає його закриття. Таким чином місто оптимізовує автобусну маршрутну мережу. У випадках, де комунальний транспорт не може бути альтернативою, місто залучатиме приватних перевізників з пріоритетом використання повнорозмірних автобусів, які відповідають усім вимогам міста щодо комфорту та якості.

Він додав, що мета міста — комплексне упорядкування системи пасажирських перевезень у місті Києві: ліквідувати дублювання маршрутів, повернути пріоритет комунальному перевізнику і замінити старі маршрутки на комфортабельний, сучасний транспорт.

Нагадаємо, столична влада посилила вимоги для маршруток.

Київ розірвав договори на 21 автобусному маршруті та прибрав з вулиць 172 маршрутки з підробленими документами.

Інна БІРЮКОВА, «Вечірній Київ»