У Києві застосували новітні дорожні елементи для велосипедистів
Цього року у столиці на 76,2 кілометра збільшили кількість велодоріжок та велосмуг завдяки перерозподілу дорожнього простору. До кінця року у столиці з’являться ще декілька вулиць з велодорогами.
Велоінфраструктура збільшується не тільки кількісно, а і якісно. У столиці з’явилися елементи, які підвищують безпеку і комфорт для велосипедистів: лівоповоротні велосипедні зони очікування, відгородження вело смуг від зон паркування.
Також почали застосовувати коробчасту розмітку на великих перехрестях. За словами заступника голови КМДА Олександра Густєлєва, тепер місто має ці речі уніфікувати та унормувати. Для цього велосектор Департаменту транспортної інфраструктури та постійна робоча група «Київська майстерня міста», яка працює при Департаменті, розробила Альбом типових схем організації велосипедної інфраструктури Києва для уніфікації проєктування та влаштування вело інфраструктури. Ним вже користуються відповідні комунальні служби.
В Києві вперше запропонували наносити розмітку при влаштуванні дорожніх пагорбів типу «берлінська подушка», перетину з трамвайними коліями, конструктивному відокремленні велосипедних смуг від зони паркування, влаштуванні велосипедних смуг зустрічного руху, а також влаштуванні вулиць спільного руху велосипедистів та автотранспорту. Крім того, обґрунтовано зменшення розмірів розмітки «зебра» через велосипедні доріжки».
В нинішньому році особливо помітно, що дороги Києва переформатовують для зручності людей — пішоходів, велосипедистів, пасажирів комунального транспорту. Про це «Вечірньому Києву»розповів Олександр Густєлєв.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»