У Києві через торги відкорегують проєкт Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену

Київський метрополітен замовив через конкурсні торги роботу з коригування проекту будівництва першої дільниці Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна».
Пропозиції приматимуть до 8 листопада, а переможець має скоригувати проект за сім місяців.
Перша дільниця метро на Троєщину довжиною майже в 11 км включатиме 6 станцій та 2 пересадочних вузли: «Глибочицька», з пересадкою на станцію «Лук’янівська», «Подільська», з пересадкою на станцію «Тараса Шевченка», «Суднобудівна», «Затока Десенка», «Труханів острів», «Райдужна».
За словами заступника голови КМДА Олександра Густєлєва, проєкт має відповідати всім сучасним вимогам.
Вимоги такі: інклюзивність, наявність велосипедних паркінгів не менше, ніж на 50 велопаркувальних місць поряд зі станціями метро, у межах одного з вестибюлів станцій або поряд зі станціями на поверхні мають бути запроєктовані громадські санвузли, станції потрібно обладнати сучасними інформаційно-навігаційними системами для пасажирів, у тому числі для людей із вадами зору, сучасними тунельними ескалаторами та вантажопасажирськими ліфтами. Також на платформах станцій потрібні табло зворотного відліку часу.
Як зазначив заступник голови КМДА, провізна спроможність станцій розрахована на 40,8 тис. пасажирів за годину.
Київ переформатовує дорожній простір для потреб пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту. Про це в інтерв’ю «Вечірньому Києву» розповів Олександр Густєлєв, заступник голови КМДА.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»