У центрі столиці бордюрами відгородили смугу для велосипедистів

На Бессарабці облаштували пластикові бордюри, які захищають велосмугу від автомобілістів.
У столиці продовжують працювати над інфраструктурою для велосипедистів. Відтак, на Бессарабці водії не зможуть більше паркувати своє авто на велосмузі, а велосипедисти мають змогу безпечно рухатися двосторонньою велосмугою.
Без таких обмежувачів, за правилами дорожнього руху, вздовж дороги можна розміщувати тільки односторонню велосмугу.
«Всього на новій велодоріжці, яка прокладена від бульвару Лесі Українки до Хрещатика, встановлено 125 бордюрів, довжиною 180 см кожний. Їхня висота у 12 см розрахована так, щоб у випадку екстремальної ситуації не заважати проїзду пожежної техніки чи іншого спецтранспорту», — додає заступник голови КМДА Костянтин Усов.

У Європі такі засоби відокремлення смуг працюють найкраще для розділення різних видів транспорту на дорозі та сприяють зменшенню заторів.
Наступного року такими пластиковими бортами планують захистити понад 50 кілометрів смуг громадського транспорту.
Також за останній час «своїми» для велосипедистів стали вулиці Олеся Гончара, Героїв Севастополя і Гарматна. Так, велосмуга на вул. Олеся Гончара приєдналась до наявних велосмуг на вулицях Ярославів Вал і Рейтарській, і таким чином разом із велоінфраструктурою на вулицях Коцюбинського, Липинського і Золотоворітській наразі вже створено з’єднану велосипедну мережу між площею Перемоги, Львівською площею, Золотими Воротами та вулицею Велика Житомирська.
Вікторія ГРЕБІНЬ, «Вечірній Київ»