Київська команда готується до двох світових ралі

Після встановлення світового рекорду швидкості на озері Бонневіль, гонщик Сергій Малик та команда Київського міського автомотоклубу готуються до участі у двох ралі, що відбудуться на початку 2022 року.
Уже взимку команда планує взяти участь у Ралі «Дакар» та Ралі «Монте-Карло класік».
«Ми 4 роки їздили на Бонневіль і сьогодні нас уже там впізнають, знають про Україну, трохи про історію і культуру. А головне, що з Росією не плутають. У нас чимало значних досягнень у різних видах спорту і це важливо, адже це репутація нашої держави на світовій спортивній арені. Кожен приносить, що може. Я — гонщик і хочу популяризувати свою країну через призму цього виду спорту», — говорить Сергій Малик.

«ДАКАР» — ЦЕ УЖЕ ДРУГА СПРОБА УЧАСТІ В ЗМАГАННЯХ ДЛЯ КИЯН
Легендарний «Дакар» — щорічний марафонський трансконтинентальний ралі-рейд, який проводиться з 1978 року.
«Поїхати на нього завжди було мрією, — пояснює Сергій Малик, — але це досить дороговартісні змагання, а тому завжди важко знайти спонсорів. До того ж „Дакар“ вимагає ретельної підготовки, фізичних та психологічних зусиль, адже їхати доводиться в жорстких умовах бездоріжжя».
До слова, траса проходить через пустелі, піщані бархани, каменисту місцевість, багнюку тощо.
Проте, у 2008 році кияни уже були за крок від участі в ралі. Тоді ретельно підготувалися і готові були представляти Україну на вітчизняному «КрАЗі». Але ювілейна 30-та гонка в той рік не відбулася. Організатори ралі повідомили про відміну змагань у зв’язку з прямими погрозами терористичних угрупувань у Північній Африці на адресу учасників змагань.
Цьогоріч українські спортсмени до мрії про змагання повернулися. Проходити ралі буде в Саудівській Аравії.
Пресслужба ралі «Дакар» уже представила маршрут перегонів на 2022 рік. Цього разу ралі-марафон стане «більш піщаним» і буде проходити трохи далі від узбережжя Червоного моря. Ралі стартує в Хаілі і завершиться в Джидді. Змагання триватимуть з 2 по 14 січня.
РІДКІСНИЙ РЕТРОАВТОМОБІЛЬ ПРЕДСТАВИТЬ УКРАЇНУ В МОНАКО
Ралі «Монте-Карло для історичних авто» (Rallye Monte-Carlo Historique) планується на кінець січня — початок лютого. Ця гонка, організована автомобільним клубом Монако, який також проводить і Гран-прі Формули-1. Створений етап ще 1911 року та проходить вздовж Лазурного берега.
Київський автомотоклуб підготував до змагань Autobianchi A-112 в доопрацюванні відомої італійської фірми Abart. Це авто цьогоріч отримало нагороду на найбільшому технічному фестивалі Old Car Land в номінації «Рідкісний автомобіль».
Машина 1975 року випуску оснащена двигуном робочим об’ємом 0,9 л в 70 к. с. Для участі в спортивних змаганнях вона обладнана трубчастим каркасом та ковшоподібними сидіннями пілота.
Сергій Малик говорить, що авто бойове та здатне здивувати. Жартує, що вік — це не старість, а досвід, адже і самому гонщику уже 54 роки.
«Хочеться бути корисним державі, адже вік у мене уже немаленький. Проте, доки вистачає сил, натхнення та бажання щось змінювати, треба працювати на максимум», — підкреслює Сергій Малик.
У Бонневілі Сергій Малик проїхав соляним озером зі швидкістю 107.217 миль/год (172,55 км/год), чим побив свій власний рекорд трирічної давнини.
Оксана КОШОВА