У Києві безкоштовно надають юридичну допомогу та навчають комп’ютерної грамотності

Допомагає киянам ГО «Центр захисту киян». Фото: архів «Вечірнього Києва»
Допомагає киянам ГО «Центр захисту киян». Фото: архів «Вечірнього Києва»

Цими послугами може скористатися кожен киянин, незалежно від його статків.

Кожен киянин, навіть більше — кожен українець, може звернутися до громадської організації «Центр захисту киян» та отримати безкоштовну юридичну консультацію з будь-якої проблематики.

Про це в інтерв`ю «Вечірньому Києву» розповів депутат Київради від «Батьківщини», перший заступник голови постійної комісії Київради з питань регламенту, депутатської етики та запобігання корупції Віталій Нестор.

Щоб отримати правову допомогу, достатньо зателефонувати за номером гарячої лінії — 0 800 30 20 19 і записатися або на онлайн-консультацію, або на зустріч з юристом.

Зокрема, можна проконсультуватися з питань житлово-комунального господарства, порядку отримання субсидій, пенсійного забезпечення, сфери соціального захисту тощо.

«На зустріч з юристом необхідно взяти документи, що стосуються порушеного питання. Фахівець їх розгляне, проаналізує і надасть консультацію. Якщо потрібно, допоможе підготувати звернення, написати позовну заяву та інше», — підкреслив Віталій Нестор.

За словами депутата, людина може отримати правову допомогу й у приватних справах. Наприклад, потрібно скласти позовну заяву про розподіл майна при розлученні чи проконсультуватися у питанні судового спору з сусідом, який затопив квартиру…

У цій громадській організації також безкоштовно навчають комп`ютерної грамотності. Зокрема, розповідають, як сплачувати за комунальні послуги, щоб не стояти в чергах у банках, як отримувати пенсію онлайн, як скористатися іншими сервісами.

«Крім цього, зараз проходить безкоштовний курс „Твій друг смартфон“, де вчать: працювати з Інтернетом; завантажувати та користуватися корисними програмами; записуватися до лікаря онлайн; замовляти ліки та перевіряти їх на підробки; користуватися різними платіжними системами для оплати комунальних послуг та багато іншого», — сказав Віталій Нестор.

В інтерв`ю «Вечірньому Києву» Віталій Нестор також поділився своїм баченням, як місту розвиватися і збільшувати пасажиропотік, але зменшувати затори.

Інна БІРЮКОВА, «Вечірній Київ»