У чат-боті від Укрзалізниці з’явилась ще одна функція

Пасажирам спростили процес купівлі квитків. Фото: Олена Петришин
Пасажирам спростили процес купівлі квитків. Фото: Олена Петришин

Пасажири можуть придбати у месенджері квитки на закордонні поїздки.

З 1 жовтня пасажирам Укрзалізниці в офіційному чат-боті доступні квитки на всі поїзди далекого сполучення. Зокрема це стосується швидкісних та регіональних маршрутів.

Придбати квитки можна і на міжнародний маршрут Київ — Перемишль. Проте на поїзди до Австрії, Угорщини, Словаччини та Молдови проїзні документи доступні тільки у залізничних касах.

У чат-боті, який запустили у січні цього року, є такі функції:

  • продажу та повернення квитків;
  • замовлення харчування під час поїздки;
  • відображення розкладу руху;
  • інформування про прибуття, запізнення поїзда, номер колії;
  • «Онлайн-табло» 7 вокзалів країни — Києва, Одеси, Дніпра, Львова, Харкова, Кривого Рогу та Ковеля.
  • оцінити якість поїздки, чистоту вагона та сервіс провідника і залишити зворотний зв’язок у спеціальній формі.

Чат-бот доступний за посиланнями Telegram та Viber . У Viber також можна завантажити ексклюзивний стікерпак «Залізничні пригоди» від Укрзалізниці.

Також відсьогодні, 1 жовтня, поновлюється залізничне сполучення між Україною та Польщею, яке було перерване через пандемію коронавірусу з березня 2020 року.

Ольга КОСОВА, «Вечірній Київ»