У центрі Києва вперше встановили гумовий борт

Завдяки борту на велосмузі не можуть паркуватися автомобілі. Фото: Ольга Косова
Завдяки борту на велосмузі не можуть паркуватися автомобілі. Фото: Ольга Косова

Одну із велосипедних смуг обладнали дорожнім гумовим бортом для комфорту і безпеки велосипедистів.

На вулиці Рейтарській вперше в Україні встановили гумовий борт для відокремлення велосипедної смуги від зони паркування автотранспорту.

За словами заступника голови КМДА Олександра Густєлєва, такі конструкції широко використовують у різних європейських містах, зокрема, у Парижі, Берлині, Лондоні. І наразі перший крок у цьому напрямі зроблено у столиці.

Борти мають похилий бік — для уникнення чіпляння педаллю велосипеда.

Серед переваг дорожнього гумового борту:

  • висота 12 см, що унеможливлює заїзд автотранспорту;
  • один похилий бік для уникнення чіпляння педаллю велосипеда;
  • світловідбивальні елементи для забезпечення видимості в нічний час.
Такі борти широко використовують у європейських містах.

Олександр Густєлєв додає, що цей дорожній гумовий борт спеціально розроблений українським виробником у співпраці із Сектором розвитку веломережі Департаменту транспортної інфраструктури.

Роботи з влаштування велоінфраструктури тривають одночасно на кількох столичних вулицях. Так, велосипедна мережа розширилась на Печерську, зокрема на вулиці Івана Мазепи. А на перехресті Цитадельної та Лейпцизької влаштували велосипедні зони очікування для лівого повороту. Невдовзі ці вулиці поєднають в єдину велосипедну мережу.

Також на Дарницькому масиві реалізували частину комплексної мережі підвізних велосипедних маршрутів до станцій метрополітену. Так, велосипедна інфраструктура з’явилася у цьому районі на вулиці Попудренка, бульварі Праці, вулиці Юрія Поправки і Броварському проспекті.

Крім цього, мешканці столиці просять столичну владу облаштувати велосипедні доріжки на бульварі Верховної Ради, вулицях Дорогожицькій, Ризькій, Іллєнка, Січових Стрільців, Чорновола та Олекси Тихого.

Ольга КОСОВА, «Вечірній Київ»