Комунальники просять киян швидше передати їм свої дані

Лічильники води періодично слід повіряти. Фото з відкритих джерел
Лічильники води періодично слід повіряти. Фото з відкритих джерел

Вересень наближається до кінця, тому киянам нагадали, що саме час передавати показники домашніх лічильників для коректних нарахувань за комунальні послуги.

Періодично Центру комунального сервісу доводиться нагадувати містянам про дати передавання показників, адже ці дані фахівці мають обробити й внести в платіжки, які потім ще мають надрукувати й рознести по квартирах. Тому цей процес займає не один день.

«Щомісяця слід передавати показання лічильників гарячої і холодної води із 5-го числа до останнього дня поточного місяця, але у вересні 30 календарних днів, тому очікуємо дані від киян до 30 вересня», — нагадали у ЦКС.

Передати можна одним із зручних способів:

  • через особистий кабінет ЦКС;
  • за телефоном call-центру — (044) 247-40-40;
  • за 10 додатковими стаціонарними номерами (для тих споживачів, чиї телефони з технічних причин неможливо перевести в тоновий режим): (044) 591-16-26, (044) 591-21-12, (044) 591-21-25, (044) 591-21-28, (044) 591-16-41, (044) 591-21-15, (044) 591-16-21, (044) 591-16-24, (044) 591-16-29, (044) 591-56-02
  • за безкоштовною телефонною лінією для передачі показань із мобільного: 0 800 404 407
  • через скриньки для передачі показань, які розміщено при вході у сервісні центри: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services.
  • у мобільному додатку, завантажити який можна у App Storeта Google Play.

Також у «Центрі комунального сервісу» зауважили, що споживачам, у яких встановлено бойлер, також потрібно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо вони незмінні.

Розраховуватися за спожите дистанційно без комісії можна карткою киянина через особистий кабінет на сайті ЦКС або за QR-кодом, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні.

Як відомо, у столиці практично всі квартири киян обладнані лічильниками холодної та гарячої води. У цих приладів періодично завершуються терміни роботи й їх потрібно повіряти або замінювати. У ЦКС нагадують, що замовити повірку можна не виходячи з дому, скориставшись послугою із дистанційного замовлення. Загальний термін надання послуги не перевищує 21 день.

В травні у столиці Київрада затвердила п’ятирічну програму, яка передбачає модернізацію інженерних мереж, капремонти житла та розвиток системи поводження з відходами. Як повідомив директор Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Дмитро Науменко, основними напрямами програми є модернізація інженерної інфраструктури, підвищення надійності та мінімізація втрат для стримання тарифів, надання киянам доступних інструментів та ресурсів для покращення стану житла та комфорту в ньому, розвиток системи поводження з відходами, зокрема, сортування та сучасної екологічної переробки.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»