Електронні квитки на проїзд проти київських кондукторів: хто переміг

Кияни повністю перейшли на електронні картки. Фото з архіву
Кияни повністю перейшли на електронні картки. Фото з архіву

Комунальний транспорт столиці вже три місяці працює без кондукторів та паперових талонів.

Кияни помітили, що перевірки контролерів стали дуже частими, а серед контролерів багато знайомих людей — колишніх кондукторів, з якими раніше щодня зустрічалися на своїх маршрутах. Декотрі пасажири навіть вітаються й перемовляються зі знайомими.

За словами киянки Марії Олексіївни Жовнір, яка саме віталася з контролерами, раніше у тролейбусах маршруту №18 працювало багато привітних кондукторів, з якими завжди можна було поспілкуватися. Тепер, коли бачить їх у ролі контролерів, завжди перемовляється.

А на думку пасажира, що назвався Вадимом Петровичем, з кондукторами було веселіше їхати, точилися розмови, люди постійно щось питали у них. Літні люди обговорювали свої пенсійні проблеми, політику. А тепер наче в домі не стало господаря. І всі в салоні мовчать.

Попри ностальгію киян за кондукторами, у Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій КМДА без сентиментів підбили підсумки роботи транспорту без паперових талонів. Кількістю валідацій е-квитків там явно задоволені, адже вона зросла на 250%. А кияни майже 72 млн разів скористались е-квитком у міському транспорті, з яких 52 млн — в метро.

У Департаменті зазначили, що в середньому, 70% поїздок оплачують транспортною картою, 30% — QR-квитком, а третину всіх QR-квитків було придбано через застосунок «Київ Цифровий».

У столиці продовжують вдосконалювати Інтернет — сервіси. Так з 20 липня стала доступною для завантаження нова версія міського застосунку «Київ Цифровий», за якою водії можуть шукати паркувальні місця, оплачувати паркування та штрафи.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»