Інспектори будуть перевіряти київські маршрутки на дотримання правил

Оновлений склад інспекторів буде стежити за температурою, чистотою в маршрутках, а також — перевірятиме документи та форму водіїв.
Улітку у договорах, які столиця укладає з приватними та комунальними перевізниками, почали прописувати більш жорсткі вимоги. Зокрема, йшлося про комфортну температуру та чисті салони, а також — про уніформу та привітність водіїв. Нині, 17 вересня, повідомили про те, що за дотриманням цих правил будуть стежити інспектори Комунальної служби перевезень.
«Очима цих інспекторів місто фіксуватиме дотримання на маршрутах цілком конкретних вимог: температурний режим в салонах, наявність документів у водіїв, уніфікованого інформаційного плаката із портретом і даними водія. А також перевірятимуть технічний стан транспорту, чистоту, уніформу водіїв та пристосованість автобусу до перевезення осіб з інвалідністю», — зазначив заступник голови КМДА Костянтин Усов.

Так, влітку у салонах має бути не більше 22 градусів, а взимку — не менше 15-ти. До слова, для температурного контролю в салонах автобусів КСП придбала спеціальні термометри. Вони отримали сертифікати калібрування «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ».
Водії також мають спілкуватись і пасажирами виключно українською та вміти надати першу допомогу. У маршрутках заборонений шансон, сторонні плакати й картинки у салоні, водіям заборонено курити за кермом.
Як уточнили «Вечірньому Києву» у КМДА, перевірятимуть навіть тих перевізників, які їздять на підставі старих угод.
«Місто розробило додаткові угоди до „старих“ договорів, у яких прописані нові вимоги. Відтак, інспектори будуть перевіряти увесь маршрутний транспорт, який курсує Києвом», — зазначили у КМДА.

Також нам повідомили, що перевірки не стосуються тролейбусів і трамваїв.
Зі слів Усова, інспектори також матимуть нагрудні камери, які фіксуватимуть процес перевірок. Він особисто поспілкувався з інспекторами перед виходом на рейди і закликав їх не боятися нічого, крім неефективності та зв’язків з «мафією маршрутників».
«Один склад Комунальної служби перевезень ми вже в повному складі звільнили. Якщо треба буде — звільнимо й наступний», — підкреслив Констянтин Усов.
Йдеться про резонансне звільнення повного складу Комунальної служби перевезень на початку липня цього року. Тоді зокрема звільнили начальника КСП Сергія Савтиря, а працівникам дали два місяці на пошук іншої роботи. Причиною стало те, що тодішній склад КСП діяв не в інтересах громади, а в інтересах приватних перевізників.
Олена ПЕТРИШИН, «Вечірній Київ»