У Києві дороги постійно облаштовують для безпеки пішоходів

Облаштування острівця безпеки. Фото пресслужби КМДА
Облаштування острівця безпеки. Фото пресслужби КМДА

У Києві на дорогах влаштовують малі інженерні споруди аби убезпечити всіх учасників руху. Особливу увагу приділяють безпеці пішоходів.

Нині у місті активно впроваджується концепція пріоритетності руху пішоходів, на другому місці — безпека велосипедистів, потім пріоритет у громадського транспорту й в останню чергу — автомобілів.

Підвищені пішохідні переходи та острівці безпеки споруджують в усіх куточках столиці й в цьому році процес набрав певного прискорення.

Заступник голови КМДА Олександр Густєлєв повідомив про встановлення підвищених пішохідних переходів для примусового зниження швидкості автомобілів й убезпечення людей на вулицях Гришка, Дяченка, Лісківській та Вірменській. До кінця року такі переходи з’являться ще на вулицях Беретті, Коцюбинського, Яблонської, Ніщинського та бульварі Праці. Загалом із 2017 року у столиці влаштовано 71 підвищений пішохідний перехід.

Острівці безпеки також допомагають пішоходам вберегтися на дорозі. Це світова практика. З весни їх встановили 28 у всіх районах столиці: на вулицях Ревуцького, Якубовського, Героїв Севастополя, Кравчука, Наумова, проспектах Миру, Лісовому та інших. А до кінця року, за словами Олександра Густєлєва, їх влаштують на вулицях Градинській, Малиновського, Чорновола, Бульварно-Кудрявській, бульварі Кольцова, проспекті Відрадному та інших. Загалом на сьогодні у Києві встановлено 118 острівців безпеки.

Щодо безпеки велосипедистів, то окрім нового будівництва й збільшення протяжності велосмуг дорожники влаштовують для велолюбителів й елементи велоінфраструктури: лівоповоротні зони очікування для велосипедистів. Олександр Густєлєв нагадав, що перша така зона з’явилася на перехресті вулиць Олеся Гончара та Ярославів Вал та на вулиці Ніщинського. До речі, у Солом’янському районі на вулицях Ніщинського, Гарматній, Воробйова та Героїв Севастополя встановили також стійки очікування для велосипедистів.

Він розповів, що конструкція велосипедної стійки очікування розроблена та затверджена Департаментом транспортної інфраструктури як стандартне рішення облаштування велосипедної інфраструктури міста.

«Їх встановлюють на регульованих перехрестях для більш зручного очікування велосипедистами зеленого сигналу світлофора. Під’їхавши до перехрестя на червоне світло, велосипедист може опиратись на сходинку стійки ногою або, не знімаючи ноги з педалей, триматись рукою за поручень в очікуванні зеленого сигналу», — пояснив заступник голови КМДА.

Нагадаємо. У столиці у цілодобовому режимі ремонтують 10 масштабних об’єктів дорожньої інфраструктури. Роботи виконують на тих дорогах, які капітально не ремонтувалися десятки років. Реконструкції тривають, як у центрі столиці, так і в віддалених районах, не просто перекладаючи асфальт, а змінюючи комунікації та облаштовуючи велодоріжки.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»