У Контактному центрі під час «прямої лінії» обговорять питання благоустрою столиці та стихійних сміттєзвалищ

Дзвінки від мешканців будуть прийматися за номером «15-51». Фото: Борис Корпусенко
Дзвінки від мешканців будуть прийматися за номером «15-51». Фото: Борис Корпусенко

Сьогодні, 14 вересня 2021 року, на запитання киян в Контактному центрі відповідатиме директор Департаменту міського благоустрою КМДА Тимур Ткаченко.

Триватиме «пряма лінія» з 12:00 до 13:00. Дзвінки від мешканців будуть прийматися за номером «15-51». У цей час всі охочі матимуть можливість звернутись з питаннями, які їх турбують.

Зокрема, на обговорення будуть винесені наступні теми:

  • відновлення благоустрою після виконання планових та аварійних робіт;
  • демонтаж малих архітектурних форм та тимчасових споруд, перевірка дозвільної документації;
  • технічний стан проїжджих частин, укладання та ремонт асфальтного покриття;
  • санітарний стан територій, ліквідація стихійних сміттєзвалищ;
  • видалення аварійних, пошкоджених хворобами дерев;
  • жорстоке поводження з домашніми, безпритульними та екзотичними тваринами;
  • облаштування місць для вигулу тварин;
  • вилов безпритульних тварин;
  • перевірка законності будівництва автозаправних станцій тощо.

Нагадаємо, що слідкувати за спілкуванням усі охочі зможуть на сайті Контактного центру міста Києва, а також на офіційному каналі в Youtube, де відбудеться трансляція в режимі «онлайн».

Нагадаємо, місто прагне кардинально змінити підхід до пересувної торгівлі.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»